Petri varmaan kertoilee itse lisää kisatapahtumista /ongelmista, mutta sitä ennen voidaan katella huonolaatusta videoo viimesestä vedosta.JP74 kirjoitti:No mites meni? Kansa janoaa tietoa![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CeNuo7nRaHI
Petri varmaan kertoilee itse lisää kisatapahtumista /ongelmista, mutta sitä ennen voidaan katella huonolaatusta videoo viimesestä vedosta.JP74 kirjoitti:No mites meni? Kansa janoaa tietoa![]()
Linelock? Laatikkoon tuskin transbrakea mistään saa ellei sitten Siekkinen kehittele?Petri K kirjoitti:Voimansiirto on pienempi turbiini jota tuolla repcon:illa on muutettu aika reippaasti ja laatikkoa vahvistettu edelleen Siekkisellä. Kardaani vielä vakio, perä on nyt 3.27 ASD (ei käytöss') ja Karpiolan vetoakselit.
60" jalkaa edelleen huono 2.3 turbon sais nyt nostamaan kierroksia mutta ongelma on ettei auto pysy paikallaan jos näin yrittää.
Polttoainelinjoja oli kaksi, alkuperäinen ja ennen hienosuodatinta t-liitin johon tuli toinen 8 mm letku toiselta tankilta.
Aivan mutta ajattelin että jos ei meinaa burnis onnistua? En tiedä en ole valitettavasti nähnyt autoa tosi toimissa. Transbrake auttais lähtemiseen mutta kuten sanottu kuka niitä tekee mersun lootaan. Aika tyyriitäkin ovat kun just kattelin niin esim. C4 lootaan maksaa sellasen 750 ekee.MJF kirjoitti:Eihän se linelock auta muuta kuin burnikseen. Isompia jarruja laittamaan niin pysyy paikallaankin
Ei. Päinvastoin kovin laiha seos on joskus nostanut bensamosan käyntilämpöjä.Mauri H. kirjoitti:Ei bensassa.santtu kirjoitti:Ahti kirjoitti:
Voi olla että kone on nyt vähän laihallakin, saattaa sekin nostaa lämpöjä.
eikös rikas seos nosta lämpöjä
Just joo, todella kurko tulos, onko auto millaisessa ajossa tavallisesti vaiko vain kisasta kisaan trailerillaMauri H. kirjoitti:Loppunopeus 207.8 parhaassa vedossa. Aika ei ole parantunut, mutta sanotaan vaikka näin että varaa olis parantaa