11,90 300 D varttimaili

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Pete veti vielä yhden harjoituslähtön kisan jälkeen ja paransi ennätystään, mutta kertokoon itse kun kerkeää.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Joo ihan hyvä maku jäi kisoista vaikkei ennätys paljon parantunut 11.90/210kmh 60' 2.355 s ja 660' 8.1s /165kmh vieläkään ei ongelmat loppuneet turbiinin ja turbon yhteensovittamisen kanssa joten kokeiltiin viimeiseen lähtöön vain saada tuo 210 rikki ja menihän se 210.03 :)
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
dbwarrior
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: To 18.08.2005 09:03

Viesti Kirjoittaja dbwarrior »

Ja onneksi olkoon Street C luokan Cup 3 sijasta :
1 Hannu Mylläri 6879
2 Teemu Pekka 5163
3 Petri Kujala 4846


Ensi vuonna sitten ykköseksi :)
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Petri K kirjoitti:Joo ihan hyvä maku jäi kisoista vaikkei ennätys paljon parantunut 11.90/210kmh 60' 2.355 s ja 660' 8.1s /165kmh vieläkään ei ongelmat loppuneet turbiinin ja turbon yhteensovittamisen kanssa joten kokeiltiin viimeiseen lähtöön vain saada tuo 210 rikki ja menihän se 210.03 :)
Laskeskelin just että jos Petri sais mersun irtoamaan viivalta samalla lailla kuin esim. allekirjoittaneen hoppa irtoaa, niin aika olisi 10.145...
Voimaahan mersussa on huomattavasti enemmän :oops:
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tiheämpää perää. :D Ei tietenkään niin tiheää että loppunopeus alkaa kärsiä liikaa.
Avatar
santtu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ma 28.06.2004 22:07
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja santtu »

toi 60 jalkanen kertoo että aika pahasti puutuu viivalle
dodge dart 1967
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

santtu kirjoitti:toi 60 jalkanen kertoo että aika pahasti puutuu viivalle
Niin kun ajattelee, että mun ennätys pölyisellä kadulla Viton kanssa on 2,49 sekuntia. Massaa on sentään lähemmäs 2 tonnia ja kuutioita 2,3 litraa. Tehoa lienee neljäsosa tuon tehosta...jos sitäkään :lol:

Mites joku tuossa mainitsi paukkusysteemin niin tarkoittiko hän, että joku on tehnyt dieseliin paukun ? Millanenhan se oikein olisi :shock:

Vai pitääkö sinne laittaa pikkuinen mekaanin ahdin starttiahtimeksi.
Lisää tietoa: www.skg.fi
JP75
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 203
Liittynyt: Ke 24.03.2004 10:11
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja JP75 »

Vai pitääkö sinne laittaa pikkuinen mekaanin ahdin starttiahtimeksi.
Tuota mieltä minäkin olisin.Olisi varaa siirtyä HX55/60seenkin jossain vaiheessa jos vaan soppaa on tarjolla. 8)

Kuva
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 892
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Olipa mese oikeen v8:ssa ja kirjottivat että "dieseltekniikallakin kerkee", Niin näyttää :wink:

Tolla musselle nauroin kanssa :lol:
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
humina
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 230
Liittynyt: Ke 08.03.2006 07:23
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja humina »

Internetin syövereihin on laitettu jo tuosta 11.90/210 vedosta videokin.

Itse en nähnyt tätä vetoa, mutta päivällä sen 12.27 soolovedon näin. On ne äänet vaan komiat kun tehokas turbodiisseli viivalla kerää kierroksia.

Yleisössäkin joku "asiantuntija" sanoi, että "Noissa on ihan s....nasti voimaa"

p.s. Pitäisköhän toi otsikko muuttaa tästä topikista ? :wink:
toyota

exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
Avatar
Haisuli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1308
Liittynyt: To 18.11.2004 19:48
Paikkakunta: Hesa

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Kyllä kiihtyy kun vauhtiin pääsee. Kunhan vaan saa voiman heti käyttöön, niin voipi olla matalat 11 ajat lähellä.
Hurja laite. :D
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Avatar
pystyvalo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
Paikkakunta: vaasa/espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pystyvalo »

Hyperbar turbocharging : Pakosarjan kollektorissa on pieni polttokammio ja polttoainesuutin. Osa ahtoilmasta ohjataan välijäähdyttimen ohi suoraan pakosarjaan jossa se sitten antaa happea kollektorissa olevalle ylimääräiselle polttoainesuuttimelle. Saavutettavissa olevista ahtopaineista kertonee se, että moottorissa on puristukset 7:1, nelitahtidiesel tietenkin.

Tekniikka on suunniteltu tällaista laitetta varten:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Leclerc

ja suunniteltu siksi että lähtisi hätäisemmin paikaltaan, tuossa voi olla melkein täydet ahtopaineet jo paikallaan ollessa.
0-32kmh alle 6 sekunnissa :)

Toisaalta 56500kg/1500hp => 37,66kg/hevosvoima eli ei oikein street c eikä superturbo ainesta
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Nyt vois kirjoittaa ehkä tännekin jo jotain ensi kesän suunnitelmista :wink:

Laatikko vaihtuu Powerglide:n 2 vaihteiseen ja turbiinin stallia tullaan nostamaan rajusti ylöspäin. Turbo vaihtuu LDS-turbon virittämään reilusti isompaan ahtimeen.
Tuossa aiemmin videolla nähdyssä vedossa oli jos liian vähän ilmaa koneessa ja sen takia savua tuli koko matkan.

Muita mainittavia muutoksia tulee olemaan isompi välijäähdytin ja isompi pakoputkisto (jos mahtuu) :wink:
Tehotavoiteet on +700

Radalla pitäis olla 19.-20. Toukokuuta Motoparkissa.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kuulostaa hyvältä :shock:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kaikenlaista hurjuutta :D . Onko näin, että Mersun omalla laatikolla ei päästä parempiin tuloksiin?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Timo L. kirjoitti:Kaikenlaista hurjuutta :D . Onko näin, että Mersun omalla laatikolla ei päästä parempiin tuloksiin?
Laatikko ei itsessään huono mut loppu keinot turbiinin kanssa. Uuden lootan kanssa on melkein rajattomat valikoimat.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
pystyvalo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
Paikkakunta: vaasa/espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pystyvalo »

Mitens tämä Kaarinalainen Repcon-firma:

http://www.repcon.fi/

noi tekee turbiinien korjaus-/muutos-/vahvistustöitä.

Luulisi että tuolla löytyisi osaamista mersunkin turbiinille...?

Vai tätä firmaako olet käyttänyt?

Toisaalta...aika turhahan sitä on päätä hakata seinään ja polttaa sikana rahaa, jos powergliden saa sopimaan.

Löytyykö kuvia PG:n sovittamisesta mersun moottorin perään?
Tuliko väliadapteri vai menikö pelkällä koneistuksella??
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

ASIAA! Eikös joku suositellutkin PG:tä joku aika sitten :wink:
Luulenpa et nyt alkaa tapahtumaan. ja ajat alkaa joko 10.xx tai 9.xx
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

:shock: jestas sentään..
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Petri K kirjoitti:Nyt vois kirjoittaa ehkä tännekin jo jotain ensi kesän suunnitelmista :wink:

Laatikko vaihtuu Powerglide:n 2 vaihteiseen ja turbiinin stallia tullaan nostamaan rajusti ylöspäin. Turbo vaihtuu LDS-turbon virittämään reilusti isompaan ahtimeen.
Tuossa aiemmin videolla nähdyssä vedossa oli jos liian vähän ilmaa koneessa ja sen takia savua tuli koko matkan.

Muita mainittavia muutoksia tulee olemaan isompi välijäähdytin ja isompi pakoputkisto (jos mahtuu) :wink:
Tehotavoiteet on +700

Radalla pitäis olla 19.-20. Toukokuuta Motoparkissa.

Muutamia kysymyksiä pakko heittä viimekauden / tulevan kokoonpanosta.

Minkälainen ahdin on tulossa tälle vuodelle?? Viimevuonna HX50 ilmeisesti??

Syöttöpuolelle ei mitään uutta ole luvassa vai??? normaali mynän superi pumppu riittää??


Pakoputkisto oli viimekaudella 4" vai? Miten meinaat saada suuremman sopimaan??



Mitenkäs tuo om606 kestää jos puhutaan 700hp tehoista. Mitä alakerralle on tehty?? Kannelle ilmeisesti kaikki mikä on mahdollista.


Onko ensikaudella edes 606 keulilla vai onko jo siirrytty amerikkalaisiin 6 pyttysiin??? (cummins)
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Petehri kirjoitti:Muutamia kysymyksiä pakko heittä viimekauden / tulevan kokoonpanosta.

Minkälainen ahdin on tulossa tälle vuodelle?? Viimevuonna HX50 ilmeisesti??

Syöttöpuolelle ei mitään uutta ole luvassa vai??? normaali mynän superi pumppu riittää??


Pakoputkisto oli viimekaudella 4" vai? Miten meinaat saada suuremman sopimaan??



Mitenkäs tuo om606 kestää jos puhutaan 700hp tehoista. Mitä alakerralle on tehty?? Kannelle ilmeisesti kaikki mikä on mahdollista.


Onko ensikaudella edes 606 keulilla vai onko jo siirrytty amerikkalaisiin 6 pyttysiin??? (cummins)
Pakoputkisto oli 109mm sisämitaltaan viimekesänä, ja mahtui hyvin kun ajeltiin laikalla tilaa. Nyt joutuu ajelemaan jo laatikonkin takia lisää tilaa kardaanitunneliin.

Mynän pumppuun ei ole ainakaan ekaan kisaan tulossa mitään päivityksiä, paitti mitä nyt kierroksia nostetaan ylemmäs, viime kesänä vetävät oli jotain 6600rpm. Tämä on nyt sellaista kokeilua että näkee mihin tuon koneen ja pumpun rahkeet riittää, viimekesänä kun jäi pahasti savuttamaan vielä koko matkan niin nyt laitetaan sinne niin paljon lisää ilmaa et pitäis savutus pienentyä.

Uudet ahtimet tulee entiseen tapaan LDS-turbolta ja kokoluokka on HX60 vaikkei välttämättä Holset olekkaan, muuta tietoa mulla ei ole ahtimista antaa tässä vaiheessa.

Alakerrankis pitäis kestää kun nostetaan lisää kierroksia niin vääntö vähenee.

Kansi on portattu Virtauskansi oy:ssä, mutta nokat on olleet vakiot koko ajan.

Ja kyllä OM606 koneella jatketaan ja vielä sama kone kuin viime kaudellakin
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

kuulostaa hurjilta kierroksilta nuo 6600 rpm, vaikka olis minkälainen setaani luku polttoaineessa :roll: ehtiikö muka vielä palaa kunnolla polttoaine "oikeaan" aikaan :shock:

kyllähän se varmaan vielä käy, noilla kierroksilla, mutta voisko se savutus johtua vain liian suurista kierroksista polttoaineen ominaisuuksiin nähden :D
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

napa kirjoitti:kuulostaa hurjilta kierroksilta nuo 6600 rpm, vaikka olis minkälainen setaani luku polttoaineessa :roll:
Ai, minnoon luullu että yli 6000rpm kierrokset on ihan normaaleja OM60x ahdetuissa riisselimoottoreissa :shock:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

kiertää tietysti, mutta ne tahtoo olla sellaisia "tyhjiä" kierroksia, joissa ei oikein ole enää voimaa... vääntökäyrä kun tahtoo kiisselissä lähteä romahdusmaiseen laskuun tuossa 4500-5000 rpm jälkeen, eli kierrosten kasvattaminen ei enää olemattoman väännön kanssa tuo lisää huipputehoa...

ilmiö johtuu liian hitaasta polttoaineesta...

setaaniluvun kasvattamisella saadaan hieman nostettua tuota huipputehon kierroslukua ylöspäin :roll:
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Tämähän on vain tälläistä kokeilua missä katsotaan mihin nuo koneen rahkeet riittää. Seuraava kokeilu on tuon kierrosluvun nosto tuonne johonkin 7000rpm et näkee miten tehot muuttuu. Viimeisissä mittauksissa oli paran vääntö 4600rpm kohdalla.
Toikin vääntökäyrän huippu vaihtelee ihan sen mukaan kuinka lämmintä ilmaa koneelle tarjotaan. Tuossa testissä ulkona oli lähes 30 astetta lämmintä.

Ahtoilmajäähdytin oli myös liian pieni tuossa mittauksessa mutta korjattiin tuohon viimeiseen kisaan ja tuo ennätys 11.90/210 ajettiin isommalla välijäähyllä kuin edellinen kilpailu.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

napa kirjoitti:kiertää tietysti, mutta ne tahtoo olla sellaisia "tyhjiä" kierroksia, joissa ei oikein ole enää voimaa... vääntökäyrä kun tahtoo kiisselissä lähteä romahdusmaiseen laskuun tuossa 4500-5000 rpm jälkeen, eli kierrosten kasvattaminen ei enää olemattoman väännön kanssa tuo lisää huipputehoa...
Mulla lähtee vääntökäyrä alaspäin jo 4300rpm jälkeen mutta romahdusta siinä ei kyllä tule ennenkuin vetävät kierrokset loppuu. Tehokäyrän lasku on taas todella maltillinen ja lähtee laskuun erittäin loivasti vasta 5300rpm jälkeen.

Eli ainakin jos joskus vetää pakkoykkösellä pidempään niin ei haittaa vaikka menee pitkästi 6000rpm yli niin teho ei kauheesti tipu ja seuraava pykälä on taas paljon paremmilla kierroksilla mikä ei tietenkään isommalla vaihteella mitään haittaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Petri K kirjoitti:
Uudet ahtimet tulee entiseen tapaan LDS-turbolta ja kokoluokka on HX60 vaikkei välttämättä Holset olekkaan, muuta tietoa mulla ei ole ahtimista antaa tässä vaiheessa.
Pahasti kirjottelee monikossa :?: Ahtimet. Ahtimista. :D

Eli tuleeko tähän kaksi :?: :twisted:
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Mika.T kirjoitti:
Petri K kirjoitti:
Uudet ahtimet tulee entiseen tapaan LDS-turbolta ja kokoluokka on HX60 vaikkei välttämättä Holset olekkaan, muuta tietoa mulla ei ole ahtimista antaa tässä vaiheessa.
Pahasti kirjottelee monikossa :?: Ahtimet. Ahtimista. :D

Eli tuleeko tähän kaksi :?: :twisted:
Kyllä siihen tehdään kaksi Turboa . . . :shock:
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

XUX63 kirjoitti:
napa kirjoitti:kiertää tietysti, mutta ne tahtoo olla sellaisia "tyhjiä" kierroksia, joissa ei oikein ole enää voimaa... vääntökäyrä kun tahtoo kiisselissä lähteä romahdusmaiseen laskuun tuossa 4500-5000 rpm jälkeen, eli kierrosten kasvattaminen ei enää olemattoman väännön kanssa tuo lisää huipputehoa...
Mulla lähtee vääntökäyrä alaspäin jo 4300rpm jälkeen mutta romahdusta siinä ei kyllä tule ennenkuin vetävät kierrokset loppuu. Tehokäyrän lasku on taas todella maltillinen ja lähtee laskuun erittäin loivasti vasta 5300rpm jälkeen.

Eli ainakin jos joskus vetää pakkoykkösellä pidempään niin ei haittaa vaikka menee pitkästi 6000rpm yli niin teho ei kauheesti tipu ja seuraava pykälä on taas paljon paremmilla kierroksilla mikä ei tietenkään isommalla vaihteella mitään haittaa.
mun moka taas, kun päivällä vasta muistin, että mersun konehan on esikammio kone :oops: se kestää hieman paremmin kierroksia, kuin TDI koneet...

mutta kovat kierrokset silti :roll:
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

eihän tommosia ole kun elokuvissa :shock:
Mä taidankin haluta riiselin kanssa :roll:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Vastaa Viestiin