300d koneen irroitus menossa ja tilalle tulossa 300td kone.tuossa jonkun matkaa on konetta irroiteltu.auto on manuaali laatikolla.täytyy kyllä ihmetellä että taitaa olla aika suhteellisen kettumainen esim irroittaa jo startti,startin ylimpään pulttiin ei yksinkertaisesti tunnu pääsevän(sopivan!) käsiksi ennen kuin öljynsuodatin jalka on poissa edestä,ja aika jumalattoman ahdasta tuntuu olevan irroitella laatikko irti koneesta ei taida meikäläisen avaimilla olla oikein asiaa sinne
pääsenkö helpommalla kun puran keulan ja irroittelen laatikonkin ja nostan koko paskan pois kerralla?!? näyttäis ainakin siltä että se laatikko ei olis kauheen paha irroittaa
vinkkejä?
Itse olen nostellut aina moottorin laatikon kanssa. Jotenkin tuntuisi olevan helpompaa. Viimeksi nostelin w123 2,8l M110 missä oli automaatti perässä.. Hyvin se sieltä tulee kun laittaa vaan oikeeseen kulmaan. Eli taaimmaiset nostoliinat/ketjut kannattaa olla mallia säätyvä.
laatikkoa ei olisi tarvista irroittaa enkä irroittaakkaan koska kone on nyt irti jo hieman laatikosta,kävin ostamassa kunnon välineitä millä jopa on jo toivoa päästä vittumaisiin paikkoihin käsiksi.
laatikon ylimmät pultit aivan tosi vittumaiset,startin ylin pultti kyllä mun mielestä yläkautta helpoin...ala-kautta miten ihmeessä sinne voi päästä kunnolla edes käsiksi!
Juu ja jos otat koko paketin pois niin kannatta ottaa pois vakauskaasujousihässäkkä ja ehkä raidetankokin, niin tulee lisää tilaa... ainakin kuutoskoneen ja automaattiaskin kanssa.