Kyllä minulla 123ssa on riittänyt tämä pienempi aivan mainiosti.Se on ollut kolme vuotta eikä pienintäkään häiriötä ole ollut Minulla on ainoastaan ns. Minikello Johon saa kolme aikaa muistiin Se pumppuhan on siellä laitteessa sisällä että se on koko mötikkä saatava mahtumaa.123 seen voisi vielä laittaa vaikka toisenkin siellä on tilaa Minä olen ainakin varsin tyytyväinen valintaani. js lehti
Mulla laitettiin webasto uudenmaan autovarustelussa ja halusivat laittaa isomman mallin joten on 5,2kw webasto nyt ja siinä ainakin potku riittää. On muuten hiljaisempi mielestäni tuo webasto kuin Toyotassa vakiona ollut eberi.
...Minulla on mersussa (190d 2.5td) 4.3kw eberi ja vähän mopo olisin laittanut 5kw kun olisin tarkemmin tiennyt... mut en ajatellut ja myivät tuon....mut olen kyllä pärjännyt mut kovalla pakkasella olis tuo 5kw kone poikaa niin lämpiäisi nopeammin...ja oli niissa joku ero että kumpi niistä putoaa aikaisemmin pienemmälle teholle....tai jotain en muista enää....suosittelen 5kw konetta...
En minäkään lisälämmitystä kaipaa. Korvaan vain lohko- ja sisätilalämmittimen Eberillä. Ei tarvitse roikkkien kanssa pelehtiä. Ja kaukosäädöllä saa "kilsan" päästä auton lämpimäksi, moottorin ja hytin.