Lämmöt karkas...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
änkyrä
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 26.01.2006 19:03
Paikkakunta: jyväskylä mlk

Lämmöt karkas...

Viesti Kirjoittaja änkyrä »

Elikkä pääs lämmöt karkaamaan yli 120 asteen, ku syylärin ripoja oli edellinen omistaja tinalla korjaillu ja se korjaus petti. eli vedet hävis koneesta ja lämmöt tappiin ennenkö huomasin asiaa :cry: sitten se jo sammuikin ennenkö kerkesin tien sivuun. eikä enää käynnisty :( . minkähän laisia vaurioita mahdollisesti kerkesi tulla? menikö mahdollisesti kansipahvi vai peräti koko kansi, ottiko peräti koko motti ihteensä? Öljyäkin se jostain työnti ulos. en sitä vielä kerenny sen paremmin tutkia et mistä. auto muuten on 300 turbo diesel vuojelta 1992 automaatti.
onkohan tuos joku järjestelmä joka estää käynnistymästä jos nestettä uupuu?
MB 300D TURBO -92
SAMSUNG PC130 LC
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Pyöriikö kone kun koitat startata?

Kansi noista kyllä kierrontuu aika helposti, ja voi olla että on hajonnut sen verran pahasti että päästää öljyjä ulos ja puristukset kanssa.

Mutta kannaattaa varautua koko koneen remontointiin, voi olla alakerrassa kiinnileikkautumaa, tai siis melko varmasti onkin.
änkyrä
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 26.01.2006 19:03
Paikkakunta: jyväskylä mlk

Viesti Kirjoittaja änkyrä »

kyllä kone pyörii, mutta jotenkin tahmeesti...
onko kukaan muuten hommannu saksasta moottoria? että mitähän siellä maksavat noi motit
MB 300D TURBO -92
SAMSUNG PC130 LC
masah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 183
Liittynyt: Su 12.02.2006 22:18
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja masah »

otappa huohotin putki irti ja startaat ..jos puhaltaa kuin kompressorista niin kiinnileikkaaminen vois olla syynä
Vastaa Viestiin