Varkaat hoi!!!
Varkaat hoi!!!
Millä mennään W210 -98 mersuun sisään ilman avaimia...?
Siis auto kauppakeskuksen pihalla ja avaimet sisällä ja ovet lukossa. Ei vara avaimia olemassakaan...
-Janne-
Siis auto kauppakeskuksen pihalla ja avaimet sisällä ja ovet lukossa. Ei vara avaimia olemassakaan...
-Janne-
Re: Varkaat hoi!!!
No yleisavaimella tietenkinjatakki kirjoitti:Millä mennään W210 -98 mersuun sisään ilman avaimia...?
Siis auto kauppakeskuksen pihalla ja avaimet sisällä ja ovet lukossa. Ei vara avaimia olemassakaan...
-Janne-


Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Re: Varkaat hoi!!!
Nyt kyllä kiinnostaa, että miten tuollaiseen tilanteeseen on ylipäätään päädyttyjatakki kirjoitti:Millä mennään W210 -98 mersuun sisään ilman avaimia...?
Siis auto kauppakeskuksen pihalla ja avaimet sisällä ja ovet lukossa. Ei vara avaimia olemassakaan...

Jos ei ole vara-avaimia, niin miten on ovet saatu lukkoon?
Autoosi muuten kuuluu kaksi kaukosäädinmallista avainta ja kolmas, ohut ns. "lompakkoavain" jossa ei ole kaukosäätötoimintoja

Missä/kenellä puuttuvat ovat?
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Haloo! Aika kiva rikkoa tuulilasi (saa löydä sen sata kertaa ennekuin pääsee sisälle ja ne lasinpalahileet) ja sitten vielä se TUULILASI ON kantava rakenne joten jos sen mäiskää kokonaan pois niin saattaapi nitkahtaa kynnykset maahan kun lähtee ajelemaanM.K kirjoitti:Tuulilasi taitaa olla halvin. Niitä myydään eniten ja valmistajia on useita.




-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
älkää nyt herranjumala innostako häntä rikkomaan siitä yhtään mitää, ilman kunnon tarinaa.. halvin lasi rikki, virkavalta paikalle ja sepustus jostain huume hourupäästä ja kiukun puuskasta, vakuutuksesta rahat pois..
tai sitten vaan virkavalta ja oppineet miehet avaa sen oven..
tai sitten vaan virkavalta ja oppineet miehet avaa sen oven..
112cdi vito........
kaikkeen sitä tartteeki koskea..
kaikkeen sitä tartteeki koskea..
Nyt on Raineri taas auki...
Paikallinen hinausauto-yrittäjä aukas ovet.¨Halpaa hommaa. 120€ ja ei tinkaaminen auttanut. Mut ei tarvinnut sarkeä mitään.
Vaimo oli kauppareissulla kaupasta tullessa aukaissut ovet ja laittanut laukun takapenkille. Sen jälkeen peräkontille...ja kans kummaa, auto hoksaa itse laittaa kaikki ovet ja luukut ukkoon...Että silleen päädyttiin ko tilanteeseen.
Ja aikaismmin jo mainitsit että meillä on vain yksi avain ko autoon. Toinen joskus hävinny jonnekkin..
-Janne-
Paikallinen hinausauto-yrittäjä aukas ovet.¨Halpaa hommaa. 120€ ja ei tinkaaminen auttanut. Mut ei tarvinnut sarkeä mitään.
Vaimo oli kauppareissulla kaupasta tullessa aukaissut ovet ja laittanut laukun takapenkille. Sen jälkeen peräkontille...ja kans kummaa, auto hoksaa itse laittaa kaikki ovet ja luukut ukkoon...Että silleen päädyttiin ko tilanteeseen.
Ja aikaismmin jo mainitsit että meillä on vain yksi avain ko autoon. Toinen joskus hävinny jonnekkin..
-Janne-
Ennen muinoin yksi Audi teki tämmöistä, että meni lukkoon omia aikojaan. Kerran oli ihan viittä vaille tosi humoristinen tilanne. Auto käynnissä keskellä pihaa. Sitte tulee mieleen hakee vielä jotain kämpiltä. No lyön oven kii, ja lähden käppäileen mutta sitte tajuan kuitenkin avata ikkunan. Haen kamat ja sillä välin onkin lukot vetäny kii. Onneksi oli ikkuna auki. Muutoin olis ronkottanu vissiin tankin loppuun siinä pihassa.jatakki kirjoitti: Sen jälkeen peräkontille...ja kans kummaa, auto hoksaa itse laittaa kaikki ovet ja luukut ukkoon.
-Janne-

Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Aika mielenkiintoinen tempaus Väyryseltä. Tuo 203-Mersu laittaa kyllä lukon itsekseen takaisin kiinni, jos ovea ei avaa riittävän nopeasti. Mutta jos minkä tahansa luukun on avannut, napit eivät loksahda enää alas itsekseen. Eli taitaa Väyrynen olla saanut jokun häiriötilanteen.
Minun suosikkilasini on takaoven pieni kolmiolasi. Halpa ja helppo vaihtaa.
Minun suosikkilasini on takaoven pieni kolmiolasi. Halpa ja helppo vaihtaa.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Itellä hajos toinen näistä helevatin elektronisista avaimista ja makso muuten alkuperäisenä just tuon 120 €. Eli esimerkkinä muille, kannattaa tilata se avain ensi tilassa jos on vain yksi avain olemassa.jatakki kirjoitti:Nyt on Raineri taas auki...
Paikallinen hinausauto-yrittäjä aukas ovet.¨Halpaa hommaa. 120€ ja ei tinkaaminen auttanut. Mut ei tarvinnut sarkeä mitään.
Vaimo oli kauppareissulla kaupasta tullessa aukaissut ovet ja laittanut laukun takapenkille. Sen jälkeen peräkontille...ja kans kummaa, auto hoksaa itse laittaa kaikki ovet ja luukut ukkoon...Että silleen päädyttiin ko tilanteeseen.
Ja aikaismmin jo mainitsit että meillä on vain yksi avain ko autoon. Toinen joskus hävinny jonnekkin..
-Janne-
Tilasin muuten sen ilman sitä irroitettavaa perinteistä avainta, jolloin sitä ei saa avain lenkkiin kiinni, niin oli 40 € halvempi.
Ari muuten, pitäiskö kaikissa väyrysissä olla se kolmas avain ?
Muistan joskus toistakymmentä vuotta sitten kun satuin varaosatiskille tutun kaverin kanssa, oli jäänyt Norjassa W124 avaimet sisälle. Takaoven pikkulasi sisään ja matka jatkuu pienen plastiikkapussin kanssa korjattuna. Helppoa ja halpaa? Oli KALLEIN lasi silloin koko autoon...... Toki ajat muuttuu, en tiedä päivän tilannettaeerola kirjoitti: Minun suosikkilasini on takaoven pieni kolmiolasi. Halpa ja helppo vaihtaa.
Juuri samalla tavalla menee omassakin, jos ei käytä avainta virtalukossa. Jos avaa vain oven, lukot menevät minuutin kuluttua kiiinni.jatakki kirjoitti:Nyt on Raineri taas auki...
Paikallinen hinausauto-yrittäjä aukas ovet.¨Halpaa hommaa. 120€ ja ei tinkaaminen auttanut. Mut ei tarvinnut sarkeä mitään.
Vaimo oli kauppareissulla kaupasta tullessa aukaissut ovet ja laittanut laukun takapenkille. Sen jälkeen peräkontille...ja kans kummaa, auto hoksaa itse laittaa kaikki ovet ja luukut ukkoon...Että silleen päädyttiin ko tilanteeseen.
Ja aikaismmin jo mainitsit että meillä on vain yksi avain ko autoon. Toinen joskus hävinny jonnekkin..
-Janne-
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ainakin '98 -mallisissa, todennäköisesti muissakin.Jone M kirjoitti:Ari muuten, pitäiskö kaikissa väyrysissä olla se kolmas avain ?
Asia nimittäin tuli esille tätä omaa hankittaessa.
Kaksi kaukosäätöavainta löytyi, mutta se kolmas kateissa.
Suosittelisin kaikkia autonostajia varmistamaan sen, montako avainta autoon on tehtaalta lähtiessä kuulunut mukaan ja montako todellisuudessa löytyy kauppaa tehtäessä.
Ikävin mahdollinen tilanne olisi se, että auto on viety sen omilla avaimilla....
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Onneksi on autosi auki rikkomatta mitään.
Minun on pakko kertoa tähän loppukevennykseksi oma tarinani nerokkaasta ja luovasta ajattelusta.
Toissa kesänä menimme vaimon kanssa oikein vanhanaikaisesti meren äärelle mattolaiturille mattoja pesemään. Minulle sattui jotkut kulahtaneet verkkarihousut työhousuiksi, joissa ei ollut vetoketjutaskuja. Auto oli Volvo V70 2005-mallia, puoli vuotta vanha.
Mietin, minne kummaan laittaisin avaimet, etten pudota niitä mereen pesuhommissa. Sitten sen keksin. Volvossa ovien lukitsemisen jälkeen bensaluukku pysyy auki minuutin ennen kuin lukittuu automaattisesti (tankkaamisen helpottamiseksi kai?).
Eli, ovet kiinni, napista lukkoon ja sujautin avoinna olevaan bensaluukkuun avaimen jemmaan. Vasta kaksi minuuttia myöhemmin hoksasin, että se hemmetin luukku naksahtaa tietty lukkoon kanssa...
Vaikka se on vain muovia, niin ei sitä käsipelillä saanut rykäistyä auki eikä raotettua niin paljoa, että olisi saanut avaimen ongittua ulos. Arvaatteko, miltä tuntui kertoa vaimolle tämän oivallukseni tulos?
Ei kenkiä, ei puhelinta, kaikki lukitussa autossa sisällä
pforsell

Minun on pakko kertoa tähän loppukevennykseksi oma tarinani nerokkaasta ja luovasta ajattelusta.

Toissa kesänä menimme vaimon kanssa oikein vanhanaikaisesti meren äärelle mattolaiturille mattoja pesemään. Minulle sattui jotkut kulahtaneet verkkarihousut työhousuiksi, joissa ei ollut vetoketjutaskuja. Auto oli Volvo V70 2005-mallia, puoli vuotta vanha.
Mietin, minne kummaan laittaisin avaimet, etten pudota niitä mereen pesuhommissa. Sitten sen keksin. Volvossa ovien lukitsemisen jälkeen bensaluukku pysyy auki minuutin ennen kuin lukittuu automaattisesti (tankkaamisen helpottamiseksi kai?).
Eli, ovet kiinni, napista lukkoon ja sujautin avoinna olevaan bensaluukkuun avaimen jemmaan. Vasta kaksi minuuttia myöhemmin hoksasin, että se hemmetin luukku naksahtaa tietty lukkoon kanssa...

Vaikka se on vain muovia, niin ei sitä käsipelillä saanut rykäistyä auki eikä raotettua niin paljoa, että olisi saanut avaimen ongittua ulos. Arvaatteko, miltä tuntui kertoa vaimolle tämän oivallukseni tulos?

Ei kenkiä, ei puhelinta, kaikki lukitussa autossa sisällä

pforsell
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
Edelleen se kolmiolasi takaovessa on kallein (Katsoin Pilkington kirjasta)[/quote]Jone M kirjoitti:Toki ajat muuttuu, en tiedä päivän tilannetta
No tämänpäivän pilkingtonin kirja sanoo W210 sedan mallin pikkuikkunan hinnaksi huimat 24€ ja farkkuunkin pöyristyttävät 29€ eli jos nyt on ikkuna pakko rikkoa niin saattaisi olla varteenotettava vaihtoehto

W124 300D aut -89
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Kasspede10 kirjoitti:Juuri samalla tavalla menee omassakin, jos ei käytä avainta virtalukossa. Jos avaa vain oven, lukot menevät minuutin kuluttua kiiinni.

Minä kun luulin että oven auki käyttäminen riittää

Pitääpä testata asia

Sen tiedän että lukkiutuu uudestaan n. 30 sek sisällä, jos ei avaa ovea.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Tulipa mieleeni mitä kaverille kävi talvella E36 Coupe Bemarin kanssa.
Ajoi auton talliin kun piti tehdä hifi-asennuksia. Itse olin tulossa myöhemmin auttamaan projektissa kun töistä selviän. Kaveri sitten soitti että oonko koska tulossa, minä että "Sitten ku pääsen täältä töistä, ihan ku sovittiin."
Tokasi vaan että "Ei kun vähä ois tilanne päällä! Ajoin auton talliin ja avaimet jäi virtalukkoon ja nyt on ovet lukossa!" Ihmettelin "Miten se nyt on mahdollista?" ...eipä tiennyt hänkään, Bemari oli vetässyt ovet kiinni kun kaveri oli tullut autosta ulos. Noh, ei siinä vielä kaikki. Kaveri sit vaan tokas "Niin ja tosiaan ku toi auto on käynnissä täällä tallissa, että alkaa kohta huumorintaju loppuu!" siinä kohtaa kyllä repesin ihan täysin.
Noh, homma onnistu sitten apukuskin oven kautta. Karmiton lasi helppo taivuttaa ulospäin ja harjanvarrella keskikonsolista painettiin kuskin ikkuna alas. Mutta olihan koominen tilanne...
Ajoi auton talliin kun piti tehdä hifi-asennuksia. Itse olin tulossa myöhemmin auttamaan projektissa kun töistä selviän. Kaveri sitten soitti että oonko koska tulossa, minä että "Sitten ku pääsen täältä töistä, ihan ku sovittiin."
Tokasi vaan että "Ei kun vähä ois tilanne päällä! Ajoin auton talliin ja avaimet jäi virtalukkoon ja nyt on ovet lukossa!" Ihmettelin "Miten se nyt on mahdollista?" ...eipä tiennyt hänkään, Bemari oli vetässyt ovet kiinni kun kaveri oli tullut autosta ulos. Noh, ei siinä vielä kaikki. Kaveri sit vaan tokas "Niin ja tosiaan ku toi auto on käynnissä täällä tallissa, että alkaa kohta huumorintaju loppuu!" siinä kohtaa kyllä repesin ihan täysin.
Noh, homma onnistu sitten apukuskin oven kautta. Karmiton lasi helppo taivuttaa ulospäin ja harjanvarrella keskikonsolista painettiin kuskin ikkuna alas. Mutta olihan koominen tilanne...

MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Kysyjä kysyi "Mikä ikkuna on halvin...?"piippu kirjoitti:Haloo! Aika kiva rikkoa tuulilasi (saa löydä sen sata kertaa ennekuin pääsee sisälle ja ne lasinpalahileet) ja sitten vielä se TUULILASI ON kantava rakenne joten jos sen mäiskää kokonaan pois niin saattaapi nitkahtaa kynnykset maahan kun lähtee ajelemaanM.K kirjoitti:Tuulilasi taitaa olla halvin. Niitä myydään eniten ja valmistajia on useita.![]()
että kyllä kehoittaisin ehdottomasti jos kerran lasinrikkominen on vaihtoehto niin sen oven lasin paukauttamaan (takaoven avattava lasi jos saa valita
ei vedä niin niskaan kun ajelee) nimimerkillä kokemusta on, kun vaimo sai kans kerran yhdestä w124 200D:stä ovet lukkoon vaikka ei pitäisi olla mahdollista (kaukokäyttettävä keskuslukitus
)

177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
- Pikku Poika
- Vakiokalustoa
- Viestit: 52
- Liittynyt: Ti 26.04.2005 19:28
- Paikkakunta: Kälviä
Oisko mahdollista että sisävalon kytkin on rikki, silloin on sama tilanne
kun et olisi avannut ovia eli ovet menee kiinni vaikkapa 1min. päästä?
kun et olisi avannut ovia eli ovet menee kiinni vaikkapa 1min. päästä?
W203 C200TA -04
W203 C320 A -00
W202 C320TA -98
VW T5 -08 Duuni auto
VW T5 -06 Duuni auto
Ex W 124 260EA -88
Ex Spinrter 312 96
Ex W 201 EA -83
Ex W903 309 -87
En edes muista mutta muutama
10 kattilaa nuoruudessa
W203 C320 A -00
W202 C320TA -98
VW T5 -08 Duuni auto
VW T5 -06 Duuni auto
Ex W 124 260EA -88
Ex Spinrter 312 96
Ex W 201 EA -83
Ex W903 309 -87
En edes muista mutta muutama
10 kattilaa nuoruudessa
Annetaan jatkossakin konkreettiset autoonpääsyvinkit yksityisviestillä tms.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Vara avain
Miksei kellään ole vara avainta jossain auton ulkopuolella onhan niitä paikkoja mihin voi teipata avaimen minulla esimerkiksi on Voin paljastaa on kuskinpuoleisen ulkopeilin sisällä peilin taakse teipattu koska sen lasin saa irti pistämällä sormet peilin ja ulkokuoren väliin ja nykäisemällä lasi irti niin siinä avain eikä tarvitse rikkoa mitään Eikä näitä muutenkaan tarvitse rikkoa Kyllä noihin sisälle pääsee.