elikkäs on ruvennut mietityttämään, että miten saisi tehoa tohon pataan ja pumpun vaihto on yksi vaihtoehto. Onko siis ongelmana pumpun vaihdossa se, että kyseinen auto oon 5 vaihteinen sähkölootalla varustettu väykky eli tuleeko lootan kanssa ongelmia jos vaihtaa esimerkiksi rivipumppuun koska autohan on varustettu jakajapumpulla autohan on 290 td aut -97
Sain , neuvoa foorumilaisilta että, kannen kanavia parantamalla ja suuttimet isommiksi,rivipumppu 7 mm elementeillä ja riittävän iso ahdin niin hyvä tulee.
Onko ollut aiheeseen liittyvää keskustelua ?
Rivipumpun keskipakosäätimelle joutuu jyrsii lohkoon tilaa, ite olen siinä vaiheessa
Jos jollain on lisää kerrottavaa niin ei siitä haittaa olisi...
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
no minkäslaisia lukemia saadaan jos vaikkapa vaihdetaan vaan ne elementit ja ehkä jopa fööniä vaihtaa ku ei ole kuitenkaan tarkoitus ihan mitään superturboa tehä... 200 kaakin luokkaan jos sais....
.
Bosion kärjet suuttimiin, hiukan suurempi ahdin, pakoputkistoon avarrusta, sekä Karalan pajalta uutta ohjelmaa.
Eiköhän sillä parisataa irtoa ja käyttömukavuus säilyy vielä hyvänä.