Eli jos sattuis olemaan sellanen 300CE 24V -91 ja se sattuis olemaan vähäpäästöinen niin voiko siihen laittaa 3L 24V tiisseli koneen?
Ja millä ehdoilla?
Muutoskatsastus. Vielä kerran pojat.
Muutoskatsastus. Vielä kerran pojat.
Vito myyty.
Tilalla 300E (W124)
Tilalla 300E (W124)
Re: Muutoskatsastus. Vielä kerran pojat.
Katastuskonttorillahan niitten pitäis tuo tietää. Sit kun otat sen tiedon vielä kirjallisena niin jatkossakaan ei ongelmia tule jos muutostöihin ryhdytAma kirjoitti:Eli jos sattuis olemaan sellanen 300CE 24V -91 ja se sattuis olemaan vähäpäästöinen niin voiko siihen laittaa 3L 24V tiisseli koneen?
Ja millä ehdoilla?
Re: Muutoskatsastus. Vielä kerran pojat.
Eivät anna kirjallisena mitään. Eli omalla riskillä.Jari Ke kirjoitti:Katastuskonttorillahan niitten pitäis tuo tietää. Sit kun otat sen tiedon vielä kirjallisena niin jatkossakaan ei ongelmia tule jos muutostöihin ryhdytAma kirjoitti:Eli jos sattuis olemaan sellanen 300CE 24V -91 ja se sattuis olemaan vähäpäästöinen niin voiko siihen laittaa 3L 24V tiisseli koneen?
Ja millä ehdoilla?
Aikanaan kun kysyin asiaa niin sanottiin AKE:lta että vähäpäästöisyys ei ole moottorikohtainen, vaan moottori, vaihteisto ja korikohtainen. Eli vaikka OM606 on vähäpäästöinen väyrysessä, niin AKE:n mielestä se ei ole vähäpäästöinen W124:sessa jossa on eri ilmasvastus ja erilainen vaihteisto jne.
VTT kutsuu jos autosta haluaa oikeasti laillisen. Se että se menee muustoskatsastuksesta läpi ei ole mikään sen tarinan loppu jos AKE innostuu autoa tutkimaan tai vedät sen pöpelikköön ja luulet että vakuutusyhtiö korvaakin jotain.