Olen kiillottannu heijastimia ihan tavallisella vahalla trasselilla ja net ovat todella kirkastuneet , just sellainen harmaantuma on lähtenny pois .
Kestosta ei tietoa kun tuli pirssi myytyä .
Siis olet umpion heijastin pinnat vahannut?
Tuota kun mitä itse olen umpion heijastin pintoja pyyhkinyt niin ne on välittömästä suht naarmuilla vaikka ei ole pölyä tai muut paskaa pinnassa.
Ja vielä sellaisella materiaalilla mikä ei varmasti naarmuta (tai ainakaan ei pitäisi).
Luulisin että se vaha tuon lämmön kanssa rupeisi jollakin tapaa kyllä näkymään heijastin pinnassa?
Tuon on kyllä mulle ihan uutta.

[/quote]
enhän mie tässä joutavia höpise !
Viimeks oli kyse Toyota Terselin umpioista jopa kummastakin samalla kertaa .
Tästä ei sit kerrota muillen ! Nääs oli auto katsastuksessa ja moitti himmenneitä heijastimia enkä vanhukseen löytänny ko hirveen kalliita koko umpioita . Miepä sit irrotin lasit ja katoin ja muitaakseni ihan sormella pyyhkäisin heijastinta ja huomasin et se samentuma irtoo siittä pinnasta .
Mitähän lienee sit ollutkaan . Tietty sormen jälki sit jäi . Sitten vaan miettiin et milläs koettas ja korrekin mitälienee tavallista vahaa ollu pullon pohjalla .
Eikä pinta naarmuttunnu ja usseita kuukausia vie sillä ajelin ja syksystä oli kyse et ois varmaa huomannu jos olisivat pilaantuneet .
Ja katsastusmies kysy et uudetko laitoit umpiot ? mie että :"ei ku heijastimet ", sain halavalla .