Sittenkin Mersu...

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Sittenkin Mersu...

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

Minulla oli jonkin aikaa sitten tuolla osto-palstalla ilmoitus jossa haeskelin hyvää käyttöautoa w124-w126 malleista. Sellaista ei kuitenkaan minulle tarjottu ja jostain mielenhäiriöstä sain sitten päähäni, että nyt täytyy saadakin Volvo. En enää seurannut Mersuforumia, enkä katsonut nettiauton Mersu-myynti-ilmoituksia. Volvon malleja, lähinnä 850-sedaneita katsellessa tuntui, että ruoho on paljon vihreämpää aidan toisella puolella. Samaan hintaluokkaan kuin w124 näytti saavan hienoja, vähän ajettuja, hyvin varusteltuja 850-mallisia Volvoja.

Asia eteni, Volvokuume kasvoi. Kerkesin jo rekisteröityä volvolandian nettisivuillekin...Eräänä päivänä minulle tuli sitten tilaisuus käydä koeajamassa reilun mittainen lenkki työkaverini "Saksantuonti-helmellä", 130000 tkm ajetulla 850 GLT-Volvolla.

Mitä sitten tapahtui? Koeajon jälkeen olin hämmentynyt; istuin pitkän tovin kuskin penkillä ja katselin auton muovista, mattamustaa koelautaa ja ihmettelin. Volvo ei tuntunutkaan niin hyvältä autolta ajaa kuin olin antanut itseni kuulopuheitten perusteella ymmärtää.

Tuon kokemuksen jälkeen avasin varovasti nettiselaimen ja näppäilin osoitekentään www.nettiauto.com. Sivun oikean reunan pikahausta, kuin huomaamatta, valitsin merkiksi Mercedes Benz ja hintaluokaksi 5000 - 7000 e. Sivu täyttyi upeista vanhoista Mercedeksistä. Silmiini osui erityisesti eräs ilmoitus http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=998845
tuhlaajapojan paluumatka Mersukerhoon alkoi.

Itse asiaan;

Tietääkö/tunteeko kukaan ilmoituksen autoa? Mitä mieltä hinnasta suhteessa auton kuntoon, varusteisiin, ikään ja kilometreihin?

MB 230E Aut. -92
- Takuukilometrit, tarkistettu katsastusrekisteristä.
- Käytännössä yksi ainut omistaja. Säännöllisesti huollettu. Täydellinen huoltokirja.
- Virheetön maalipinta. Ruosteeton (pieni pilkku, n. 5 mm halk. antennin juuressa.)
- Toimivat ilmoituksessa mainitut varusteet. Virheetön karo-sisusta etu- ja takakyynärnojilla.
- Kahdet 15"-alumiinivanteet. Toiset Mersun 8-reikäset. Molemmat hyväkuintoisilla laaturenkailla.

Pilasin kai itseni aikoinani ostamalla ensimmäiseksi autoksi Mersun. Jos olisin ostanut silloin Volvon, se tuntuisi luultavasta oikein hyvältä autolta. Ensimmäinen autoni oli c124 300Ce 24v ja nykyinen on w124 200d eli jonkinlainen perstuntuma sarjan Mersuista on, miltä niitten kuuluu tuntua ja näyttää.

Ottaisin kaikenlaisia mielipiteitä ilmoituksen autosta vastaan. Vastaan otan myös myyntitarjouksia w124-Mersuista em. hintaluokasta (parempia kuin ko. ilmoituksen).

Kiitos ja tervehdys kaikille Mersumeihille! :roll: :wink:
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13292
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Mielestäni tuo vaikuttaa kohtuuhintaiselta. Saksasta jos vastaavaa mielii, niin ensin tarvii etsiä sopiva, saada se Suomeen ja sitten varustaa talvirenkailla, lohko- ja sisälämppäreillä sekä sivuvilkuilla - saattaapi jopa kumimattosarjakin puuttua :shock: . Hintaa tulee tuota enemmin vaikka miten edukkaasti saisi haettua - vaikka verot ovatkin laskeneet viime aikoina.

Jos auto on muuten ruosteeton, niin tuohan on mielestäni jopa sijoituskohde :D . Plussaa on lisäksi nuo kahdet alut sekä poppivehkeet.

Ei kun pois hakemaan, ei ole kun pari päivää vanha ilmoitus.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Samoilla linjoilla karran kanssa. Auto on ainakin kuvissa tosi hieno ja ryhidkäs.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
humina
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 230
Liittynyt: Ke 08.03.2006 07:23
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Sittenkin Mersu...

Viesti Kirjoittaja humina »

H.Aulakoski kirjoitti: Ottaisin kaikenlaisia mielipiteitä ilmoituksen autosta vastaan. Vastaan otan myös myyntitarjouksia w124-Mersuista em. hintaluokasta (parempia kuin ko. ilmoituksen).
Taitaa kaikki paremmat olla jo tän forumin harraste-/käyttöpeleinä :wink:

Käy ihmeessä koeajamassa ja ihmettelemässä, onhan sulla tuoreessa muistissa vertailupohjaa siihen kaverisi Volvoon. Jos auto on tosiaan ilmoituksen kaltainen, niin rahat tiskiin ja kotio päin naama :D uudella hankinnalla.
toyota

exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
Väisänen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 415
Liittynyt: La 13.12.2003 14:50
Paikkakunta: Jämsä.

Viesti Kirjoittaja Väisänen »

Taitaa omistaja olla kats. inssin kaveri kun ei ole sivuvilkkuja... Itsehän jouduin ne heti ensimmäiselle leimalle poraamaan... Katkeraa tilitystä kun tuo on kuvissa niin hieno! :wink:
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

Olin varannut suullisesti tuon auton itselleni hetki ennen edellistä kirjoitustani. Tänä iltana oli tarkoitus lähteä matkustamaan rahatukulla varustautuneena junalla etelään ja hakemaan auto pois.

Mutta, oli paha henkilökohtainen virhe tulla tänne Mersu-harrastajien joukkoon kyselemään (ilmoittelemaan) ko. autosta. Myöhästyin 20 tuntia. Herrasmies-sopimus auton varauksesta ei pätenytkään vaan joku onnenpekka osti auton nokkani edestä.

Sinä joka auton ostit, sait varmaan yhden parhaista yksilöistä laatuaan tässä maassa. Toivottavasti laitat tänne foorumille laadukkaita kuvia johtotähdestä meidän kaikkien iloksi. Sait hankittua todella upean auton todella edulliseen hintaan. Ole onnellinen autosta - ei voi kuin toivottaa - vaikka pattiin ottaakin, todella lujaa. :cry:

Osanottoja sekä tarjouksia ilmoituksen kaltaisista, yhtä hyvistä tai melkein yhtä hyvistä w124-mersuista (230E / 250D) otetaan vastaan. Ostoilmoitus ja yhteystietoni löytyy tämän foorumin Ostetaan Mersuja-osiosta. http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43955

-HA
Viimeksi muokannut H.Aulakoski, La 25.11.2006 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jukka-tre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1025
Liittynyt: To 14.09.2006 19:04
Paikkakunta: Pirkanmaa / Tampere

Re: Sittenkin Mersu...

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

H.Aulakoski kirjoitti:nyt täytyy saadakin Volvo. En enää seurannut Mersuforumia, enkä katsonut nettiauton Mersu-myynti-ilmoituksia. Volvon malleja, lähinnä 850-sedaneita katsellessa tuntui, että ruoho on paljon vihreämpää aidan toisella puolella. Samaan hintaluokkaan kuin w124 näytti saavan hienoja, vähän ajettuja, hyvin varusteltuja 850-mallisia Volvoja.

Volvo ei tuntunutkaan niin hyvältä autolta ajaa kuin olin antanut itseni kuulopuheitten perusteella ymmärtää.
No ite olen ajellu 850 ja S70 Bensa-Volvoilla n. 300 000 km. Tällä Mesellä nyt 40 000 km.

Sanoisin omista kokemuksista lyhyenä yhteenvetona:

850/S70 Volvo 5-pyttysellä bensa-koneella on hyvä käyttöauto, jolla päästään paikasta toiseen vakaasti ja turvallisesti. On tehty näihin pohjoisen oloihin ja kestää suolaukset hyvin. Varma, luja ja hyvä peli, mutta bensa-kulutus on karmeen iso.

W210 Mersu diesel-kutoskoneella on autojen aatelia. Volvon jälkeen tasoero ajonautinnossa on huomattava. Miinuspuolelle tulee huonommat talviominaisuudet ja ruostuminen. Plussaa on mahtava taloudellisuus.

Täysin riippuu tarpeesta ja mieltymyksestä kumpi on valinta. Hyvää on se, että jos näistä kahdesta valkkaa, niin valinta on varmasti hyvä.

W124:sta ei kokemusta, mutta tämän jutun tein, koska nyt kumminkin tuolla 850:llä ompi kilsaa takana.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

W124:sta ei kokemusta
No siinä tapauksessa suosittelen kokeilemaan... :lol:
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13292
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

En ole ehtinyt viime aikoina nettiautoa säännöllisesti seurailemaan, kun tuli vasta uusi "rojekti" ostettua :D . Mutta, 24 h päivitetty/jätetty ilmoitus löytyi: http://www.nettiauto.com/1003183
En tunne tapausta henkilökohtaisesti mutta tämähän on jo E-malli ja uudemmalla koneella, ei pahat kilsatkaan.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Re: Sittenkin Mersu...

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

H.Aulakoski kirjoitti: Mitä sitten tapahtui? Koeajon jälkeen olin hämmentynyt; istuin pitkän tovin kuskin penkillä ja katselin auton muovista, mattamustaa koelautaa ja ihmettelin. Volvo ei tuntunutkaan niin hyvältä autolta ajaa kuin olin antanut itseni kuulopuheitten perusteella ymmärtää.
Osuvasti kirjoitettu, ja monenkin epäileväisen mersumiehen kohdalla täyttä totta..
124.023
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

Nyt löyty huippu yksilö! Raporttia ja ehkä kuvia illalla.... 8)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14032
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

karra kirjoitti:En ole ehtinyt viime aikoina nettiautoa säännöllisesti seurailemaan, kun tuli vasta uusi "rojekti" ostettua :D . Mutta, 24 h päivitetty/jätetty ilmoitus löytyi: http://www.nettiauto.com/1003183
En tunne tapausta henkilökohtaisesti mutta tämähän on jo E-malli ja uudemmalla koneella, ei pahat kilsatkaan.
Kyseinen autohan on vain päivitetty E-konepellillä ja takaluukun kannella, muuten ehta 9/92-7/93 välillä valmistettu kakkossarjalainen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
kossu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Ma 01.05.2006 00:03
Paikkakunta: +- 0

Viesti Kirjoittaja kossu »

osta joku muu kuin mersu.. tai tarpeeksi vanha edes...
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

Minulle uusi Mersu löytyi sitten Oulusta autoalan ammattilaiselta, Vehon huoltomieheltä.

Auto on siis Mercedes Benz w124 230E Aut. -92. Mittarissa 222 tkm. Täysin ruostevapaa, alkuperäisessä maalissaan jne... Kojelauta ja ohjaamo kuin uudessa autossa. Tumma kangasverhoilu joka on kuskin penkin reunassa olevaa kulumaa lukuunottomatta täysin ehjä ja hyväkuntoinen - vaikkakin jotenkin likaisen oloinen. Varusteita riittävästi kuten kattoluukku, etumatkustajan kyynärnoja, s-lasit, k-lukitus k-säädöllä, takaniskatuet, alustasarja, remuksen putkisto... Kahdet 17-tuuman alut hyvillä renkailla, huippu soitin+cd-boksi sekä riittävä määrä kaiuttimia yms.

Torniolainen autoliike toi tämän auton Suomeen alkuvuodesta 2003 166 tkm ajettuna - jolloin auto on maksanut PALJON! Auto on sittemmin perusteellisesti läpikäyty ko. autoasentajan isän omistamassa mersuhuollossa Torniossa. Mm. sylinterin kansi koepaineistettu yms ja oli todettu kuin uudeksi. Autosta voi päätellä, minkä voi myös helposti kuvitella myyjän työpaikasta ja ammatin valinnasta, että sitä on huollettu / tarkisteltu vähän turhankin tarkkaan / tiheästi... :roll:

Koeajossa Mersu tuntui upealta. Oli kuin uudella autolla olisi ajanut. Oltiin sovittu, että jos auto näyttää ja tuntuu hyvältä niin voin käydä katsastamassa sen.

Auto katsastettiin myyjän lukuun. Ensimmäisen lenkin ja jarrutestauksen jälkeen kun k-insinööri ajoi auton halliin ja nousi autosta hän tokaisi "Onpa jäsyn tuntunen auto, taitaa olla yhtä hyvä kuin näyttää".

Testien ja leiman jälkeen katsastusmies kyseli ihmeissään että mistä tällaisia vielä löytää ja ihan kuin kaupan päälle tokaisi, "luulempa että nuo kilometrit pitää paikkansa." :lol:

Katsastuksen jälkeen palasin Vehon takapihalle josta lähdettiin papereitten tekoon ja sitten naama :D kotio päin....


Kuva
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14032
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onnea uudelle autolle! Niin niitä vain löytyy kun hetkisen malttaa katsella.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13292
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Onnea vaan täältäkin päin :D .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
jukka-tre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1025
Liittynyt: To 14.09.2006 19:04
Paikkakunta: Pirkanmaa / Tampere

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

Onnea vaan ja pitkää ajoo !

Kun tietää mitä haluaa, näkee vaivaa ja löytää sitten mieleisen, niin varmaan työvoitolta tuntuu. Silloin on naama virneessä vielä pitkän aikaa.

Mutta pääsetkö samaan vielä reilun vuoden "totuttelun" jälkeenkin ?

Ajat vaikka 500 km päivän aikana ja sittenkin matka oli liian lyhyt...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Avatar
Sami J. E.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 653
Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
Paikkakunta: Belgia

Viesti Kirjoittaja Sami J. E. »

Timo L. kirjoitti:
karra kirjoitti:En ole ehtinyt viime aikoina nettiautoa säännöllisesti seurailemaan, kun tuli vasta uusi "rojekti" ostettua :D . Mutta, 24 h päivitetty/jätetty ilmoitus löytyi: http://www.nettiauto.com/1003183
En tunne tapausta henkilökohtaisesti mutta tämähän on jo E-malli ja uudemmalla koneella, ei pahat kilsatkaan.
Kyseinen autohan on vain päivitetty E-konepellillä ja takaluukun kannella, muuten ehta 9/92-7/93 välillä valmistettu kakkossarjalainen.
Mistäs ton näkee? Hansikaslokerostako, eli onko kaikissa aidoissa E-sarjalaisissa tyynyt molemmilla puolilla? Vai eikö etuvaloja ole päivitetty? Jotenkin näyttää ilmotuksen auto raskaammalta kuin omani. Huomasin että economy-mittaria ei löydy mutta se taitaakin puuttua kaikista 16-venasista.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14032
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Sami J. E. kirjoitti:
Mistäs ton näkee? Hansikaslokerostako, eli onko kaikissa aidoissa E-sarjalaisissa tyynyt molemmilla puolilla? Vai eikö etuvaloja ole päivitetty? Jotenkin näyttää ilmotuksen auto raskaammalta kuin omani. Huomasin että economy-mittaria ei löydy mutta se taitaakin puuttua kaikista 16-venasista.
Takapuskuri on jäänyt vaihtamatta. W124E:ssä kuuluisi tuon törmäysmuovin ulottua aina takapyörän kaareen saakka.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13292
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Timo L. kirjoitti:
Sami J. E. kirjoitti:
Mistäs ton näkee? Hansikaslokerostako, eli onko kaikissa aidoissa E-sarjalaisissa tyynyt molemmilla puolilla? Vai eikö etuvaloja ole päivitetty? Jotenkin näyttää ilmotuksen auto raskaammalta kuin omani. Huomasin että economy-mittaria ei löydy mutta se taitaakin puuttua kaikista 16-venasista.
Takapuskuri on jäänyt vaihtamatta. W124E:ssä kuuluisi tuon törmäysmuovin ulottua aina takapyörän kaareen saakka.
Hyvä että knoppitietoa löytyy :D . Toisessa topiccissa puntaroitiin muuten Discoveryn faceliftiä ja sielläkään ei omalla "mutu":lla pärjännyt.

OT: pääsin ensimmäistä kertaa Japaniin työmatkalle. Koneen vaihto tänään iltapäivällä Nagoyasta Fukuokaan ja seltä taksilla luotijuna- eli Shinkansen-asemalle. Ensimmäinen ei-japanilaisvalmisteinen auto mikä osui silmään Fukuokassa oli facelift-W124 :lol: .

Terveiset vaan täältä Tokyamasta, lämpöä on vajaat kymmenen astetta ja kello 23.20.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
0090463
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 417
Liittynyt: La 15.11.2003 19:10
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja 0090463 »

Olipas nätti yksilö, ei muuta kuin Rialin Nogarot alle, kun kesä saapuu.
p.0400-504502
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

Joo keväällä pitää sitten miettiä tuleeko alle Nogarot vai nuo mitkä on kuvassa - ne on saman kokoiset eli 235/40/17. Luultavasti nuo koska Nogaroitten takakumit on jo vähän huonossa kunnossa...

Nyt autossa on paikoillaan 225/45/17 kumet AMG Monoblock-replica -vanteilla.
BMW E38 730D | Exät: MB E300D-24v -93, MB w124 250D -90, MB w124 230E -92, MB w124 200D -90, MB c124 300CE-24v -90
Avatar
Sami J. E.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 653
Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
Paikkakunta: Belgia

Viesti Kirjoittaja Sami J. E. »

Timo L. kirjoitti:
Sami J. E. kirjoitti:
Mistäs ton näkee? Hansikaslokerostako, eli onko kaikissa aidoissa E-sarjalaisissa tyynyt molemmilla puolilla? Vai eikö etuvaloja ole päivitetty? Jotenkin näyttää ilmotuksen auto raskaammalta kuin omani. Huomasin että economy-mittaria ei löydy mutta se taitaakin puuttua kaikista 16-venasista.
Takapuskuri on jäänyt vaihtamatta. W124E:ssä kuuluisi tuon törmäysmuovin ulottua aina takapyörän kaareen saakka.
Niinpäs onkin :D Tai jostain syystä puskuri jouduttu vaihtamaan ja asennettu vanhempi tilalle. Viissatasessa tais olla lyhyt muovi loppuun saakka. Itsehän olen tietty puolueellinen mutta olen sitä mieltä että aitoihin E-malleihin kuuluu würzel-paneelit, sopii jotenkin paremmin piristettyyn ulkonäköön.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
meze1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1323
Liittynyt: La 06.11.2004 15:44
Paikkakunta: Kempele/koti

Viesti Kirjoittaja meze1 »

Löysit kyllä todella hienon yksilön. Näyttää jo kuvissa loistavalta. Kyllä se niin on, että kun joku osuu silmiin semmoisena, että se on saatava, niin lopulta tunne voittaa järjen. Mutta tässä tapauksessa oli molemmat mukana. Onnea uudelle mersulle. Ja hyviä kilometrejä. 8)
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Vastaa Viestiin