outo suhina tankinkorkin puoleisen takarenkaan kohdalla kun käynnissä onpi 124w -93 , eikä rengas vuoda? ja muutenkin kaikki toimii
..tollasen havaitsin tutkiessani alustan kolinoiden aiheuttajaa
No joo...siis tottakai bensapumppu pörrää, mut mulla kuuluu ainakin ilman suhina ja ajattelin, että se ois just huohottimen suhina. Mutta tarkemmin ajatellenhan tankki saa korvausilmaa vasemman etulokarin sisällä olevan aktiivihiilisuodattimen kautta eikä auton takaosasta. Tiedä häntä.
bensiini on ja keskuslukitus kyllä toimii ihan hyvin..taitaa olla se bensapumppu kun suhisee...vanhassa 190:ssä vuoti toisen takaoven keskuslukon letku ja silloin kyllä se pumppu huusi eikä keskuslukko toiminut olleskaan..tiedä häntä sitte,käynnissä suhisee
Kyllä se bensapumppu on, itselläkin kuuluu aivan selkeästi tuo ääni repsikan puolelta, takarenkaan luota. Joskus tuota itsekin selvittelin, kuuluuko sen pitää noin huomattavaa ääntä ja kyllä kuulemma kuuluu. Keskuslukon pumppu se ei voi olla, koska letkun vuotaessa se pyörii noin minuutin ja pysähtyy sitten automaattisesti. Tämän tiedän, kun kuskin oven paineilmamokkula oli rikki, pumppu jäi pyörimään aina ovien lukon käyttämisen jälkeen mutta pysähtyi sitten.
kniva kirjoitti:outo suhina tankinkorkin puoleisen takarenkaan kohdalla kun käynnissä onpi 124w -93 , eikä rengas vuoda? ja muutenkin kaikki toimii
Mulla ainakin bensapumput sijaitsee kuljettajan selän takana
auton alla olevan muovikotelon sisällä. Samassa paikassa on myös
suodatin.Olisiko vuosimallierot syynä, itellä -91.
kniva kirjoitti:outo suhina tankinkorkin puoleisen takarenkaan kohdalla kun käynnissä onpi 124w -93 , eikä rengas vuoda? ja muutenkin kaikki toimii
Mulla ainakin bensapumput sijaitsee kuljettajan selän takana
auton alla olevan muovikotelon sisällä. Samassa paikassa on myös
suodatin.Olisiko vuosimallierot syynä, itellä -91.
190:ssä on tosiaan pumppu/pumput kuskin puolella. 124:ssa pelkääjän puolella.