kyllä se kaasun polkeminen pienensi lambdan lukua välittömästi, digitaalisella mittarilla mittaillessa.
Miten toi ruiskunlämpötilananturin arvot pitäis olla...? tulin töistä kotia ja mittasin lämpimänä 600ohms
Siitä se alko nousemaan samuutamisen jälkeen, niinku pitääki, ja kun auton kone oli vielä lämmin taisi olla reilu 2000 arvo.. mittaan sen vielä kun on pakkasen puolella kunhan retkeltä pääsen.
mut jos siihen ois jollakin heittää arvoja?
Kohta, pitää alkaa sitten miettimään voiko moottorin johtosarja olla niin huono, että se ei toimi. tai toi ruiskun ohjausboksi on sökö. Eikös ruiskun boksi ohjaa samalla sytkäriä ja näitä lambda ym? vai tulleeko tolle ruiskun boksille vaan hajua muilta antureilta, joka sitten antaa ruiskulle oikeat arvot... kyllä nämä tietokone autot on persiistä..
Tästähän pystyy etsimään vikojakin, niin millälailla se ois mahdollista noiden vikakoodien luku, maahtaako olla jollain kaavoja?