
Kumpi 230 vai 260E ?
Kumpi 230 vai 260E ?
Avaanpa tässä vielä tallasen ... kun perheautoksi ajattelin n.89-90 124 mersua, kumpikohan nyt järjellä ajateltuna parempi ostos ??? nelonen vai kutonen? kulutuksella ei nyt niin isoa merkitystä (vähän ajoa) lueskelin tosta 260 koneesta, tuntuis että ei tuo kovin helmi, mutta kehukaa te joilla näistä kokemuksia (ittellä kyllä vastaavista Diesel malleista) 

Itse ostaisin pari vuotta uudemman, eli -90 ja siitä eteenpäin. Sais sen facelift mallin joka mielestäni on paremman näköinen (kylkilistat, korin väriset puskurit ym pientä) ja penkit on huomattavasti paremmat! Eikä niissä oo hirveästi edes hintaeroa...
Jos kulutuksella ei ole väliä niin osta tietenkin kutosen koneella
Jos kulutuksella ei ole väliä niin osta tietenkin kutosen koneella

MB W124 250D -89
Ducati 999 -04
Ducati 999 -04
PeteP
Tervetuloa mukaan. Ittellä vuotta nuorempi ja veinas oikutella
tässä syksynmittaan kovastikin, mutta nyt on pelittäny
oikein kunnolla.
Jouduin vaihteleen osia jonkunverran polttoainepuolen jutskiin.
Muuten kiva peli päästellä menemään.
Sori valtavasti. Luin huonosti alkusi jutusta. Sullahan on
ihan toinen malli. Jatkellaan.
tässä syksynmittaan kovastikin, mutta nyt on pelittäny
oikein kunnolla.
Jouduin vaihteleen osia jonkunverran polttoainepuolen jutskiin.
Muuten kiva peli päästellä menemään.
Sori valtavasti. Luin huonosti alkusi jutusta. Sullahan on
ihan toinen malli. Jatkellaan.

MB 190E 2,6 Sportline
onkos noissa 2,6 moottoreissa sama vika kun vanhoissa 300:sissa että nokkaakselit on vaihdon tarpeessa kun alkaa 300tuhatta olemaan taulussa?? ihan tuli vaan tämä mieleen
Mut onnitteluni minunkin puolesta kun liityit 6-koneiden kauniiseen äänimaailmaan

Mut onnitteluni minunkin puolesta kun liityit 6-koneiden kauniiseen äänimaailmaan

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Vähän kokemusta matkalta pohjoiseen, ensimmäinen huomattava puute! 2 sylinteriä liian vähän
tää mersun kutonen on kyllä enämpi rallimoottori, eihän tää väännä alhaalla, huomaa kun mäissä hyytyy, nopeussäätimellä ajaessa ei niin haittaa kun lykkää kaasua mäessä lisää, jalkapelillä taas tasakaasulla voima loppuu
Pitääkö tuohon laittaa puhallin kylkeen, vai vaihetaanko suosiolla isompimoottoriseen 



joo eikös se ollut niin että vanhemmissa sitä nokka ongelmaa ilmeni mutta 90:siin ja uudempiin on laitettu jo se kestävämpi keppi
On se mersun kutonen sellanen huudatettava kone, vetoa tulee vasta kun kierroksia on noin 11 000rrpm

On se mersun kutonen sellanen huudatettava kone, vetoa tulee vasta kun kierroksia on noin 11 000rrpm

ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Työkaverilla 85 tkm ajettu 260 E vm-89 ,ollut suvussa uudesta asti.
Tehon puutteeseen haettiin pitkään vikaa ennenkuin selvisi tuo
kulunut nokka-akseli .
Ei tullut heti ensimmäisenä mieleen alkaa tutkimaan moottoria.
Tehon puutteeseen haettiin pitkään vikaa ennenkuin selvisi tuo
kulunut nokka-akseli .
Ei tullut heti ensimmäisenä mieleen alkaa tutkimaan moottoria.
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.

VIN WDB1240261B085254
Model 260 E
Chassis 1240261B085254
Engine 103940 12 070838
Transmission 722409 02 822985
Order 0 9 529 12042
Approx. year 1989
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 11230
Dealer Finland (529)
Interior cloth black (061)
Paint
172 anthracite grey metallic (с 01.01.1963)
Options
211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
rear axle with automatic limited slip differential (ASD)
239 Michelin tires for messrs. Hertz (с 01.12.1988)
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)
482 harder spring suspension and shock absorbers (с 01.01.1964 по 30.10.1991)
524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
603 headlamp wiper unit and oil for rear axle with limited-slip differential, in canisters and containers (с 01.08.1971)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
Aivan!
Joo ! kyllä se suora kutonen olla pitää .!! 

****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Tuskin kovin moni muukaan bentsiinikone jaksaa tasakaasulla mäkiä mennä.
Omassa alavääntö vaan heikkeni, kun laittoi ehjän nokan paikalleen.
Eli tuskin se nokan kuluneisuudesta kiinni on.
Ihmettelen kyllä, jos joku vanhan mallin nokalla 400tkm on päässyt
Oma oli 270tkm kohdalla ihan valmis.
Eikä edes ääntänyt vielä.
Omassa alavääntö vaan heikkeni, kun laittoi ehjän nokan paikalleen.
Eli tuskin se nokan kuluneisuudesta kiinni on.
Ihmettelen kyllä, jos joku vanhan mallin nokalla 400tkm on päässyt

Oma oli 270tkm kohdalla ihan valmis.
Eikä edes ääntänyt vielä.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa