E 200 cdi tai E 220 Saksasta?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Marara1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: To 21.12.2006 14:11

E 200 cdi tai E 220 Saksasta?

Viesti Kirjoittaja Marara1 »

Edullinen E 200 cdi tai E 220 cdi vuosilta 1998-1999 hakusessa. Kannattaako tuollaista saksasta edes tuoda? Kilometrejäkin voi olla jonkun verran, mutta hinnan pitäis pysyä maltillisena. Mitä tuollaisesta kohtuu kuntoisesta joutuisi maksamaan kaikkinensa? Itse en ole siis hakureissulle lähdössä.
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Ei Suomesta ainakaan kannata enää ostaa... Maksaa arviolta joku 10t+hiukan vähemmän veroja
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12755
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

faceliftin eli ~00 mallin saa kaikkine kuluineen reilusti alle 20te. Saa muutaman tonnin edukkaammin mitä suomesta,ruosteettomamman + paremmat varusteet.

Mikä ettei 8)
Avatar
takkanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Ke 29.10.2003 16:35
Paikkakunta: Väylänvarsi

Viesti Kirjoittaja takkanen »

"Edullisia" autoja Saksasta metsästäneenä, haluan antaa jo kuluneen neuvon, että ne mobile.de/autoscout24.de:n halvimmat autot on laitaa lukien yleensä yksilöitä, joiden takia ei kannata vaivautua. Katso vähän kalliimpi yksilö, jossa on huoltokirja, ja omistajia ei enempää kuin yksi tai kaksi. (1.hand, 2.hand).

Suomessa on hintataso aika lailla tippunut, joten kannattaa ensin katsoa nettiauto.fi:stä. Siellä on usein hyviä yksilöitä kilpailukykyiseen hintaan. Hakukuluja tulee Saksasta tonnin verran, ja Suomessa lisäksi katsastus, talvirengastus, lokilämmitin jne. Joskin ostosmahdollisuudet (tiedätte mitä tarkoitan), antavat vähän tasoitusta.
Jonkuhan son marsiskeltava framila
------------------------------------------------
matties
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 11.12.2006 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja matties »

Itsekin ajattelin ensi keväänä laittaa faceliftatun E220T cdi:n tai E270T cdi:n Saksasta. Tavoitteena olisi selvitä siitä 20000€ kokonaisuudessaan. Saako tuolla rahalla Saksasta alle 150000km ajetun "loisto" yksilön, lähestulkoon kaikilla lisävarusteilla (ainakin avatgarde, ilmastointi, nahkasisustus ja aluvanteet)?

Kellään oma kohtaisia kokemuksia E-Mersun hakemisesta Saksasta tai muita kommentteja? Esim. kumpi kannattaisi hommata: E220 vai E270?
Avatar
illinois
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1566
Liittynyt: Ti 13.07.2004 15:38
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja illinois »

Jos loistoyksilöä haet, niin taitaa mennä tuon E220 puolelle hintarajan puolesta. Valikoimaahan siellä riittää kun vain varaat tarpeeksi aikaa etkä osta heti ensimmäistä hyvännäköistä yksilöä kiireessä takaisin Suomeen.
Avatar
jytäkkä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 679
Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue

Viesti Kirjoittaja jytäkkä »

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että väyrystä ei kannata
saksasta raijata tänne suomen perille.

Saat paljon paremman auton kun ostat suomessa
huolletun esim.taksin tai yksityisajossa olleen vehon
huoltokirjalla olevan auton.
Nämä ovat pääsääntöisesti kunnossa.
Gynther ei paljoa sijoita autoon kun se on puolet
halvempi uutena kuin suomessa ja sama mitä siihen laittelee kun
itäblokkiin kelpaa aina vaikka olis vähän heikommin huollettu
ja huoltokirja turkinpoikien pajalla.

Esim omani vanha vossikka(kohta sisään ajettu) tänään leimattu
ja vuoteen ei ole ollut muita korjauksia kun koiranluiden vaihto.
Voimansiirtolinja kuiva moottori ei savuttele ja muutenkin auto on kunnossa.
Mitä ruosteisiin tulee niin kyllähän niitä saksan pelejäkin maalaillaan
takuuseen veholla ainakin mitä noita vanhoja postauksia lukee.
Tosin saattaa olla että suomipelejä vähän enemmän mutta
mitä väliä sillä on kun laitetaan kuntoon mb piikkiin.

Sen verran tuontivehkeistä että sellainenkin on ollut tosin puolta vähemmän ajettu ja oli kyllä selkeesti heikko esitys.
Jos tuontiauto pitää hankkia niin ehdottomasti merkkiliikkeen
huoltokirjalla oleva ja lääkärin/opettajan vanha :wink:

toivottavasti kukaan ei vedä herneitä,ostajia kun löytyy
molempiin leireihin.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************

EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin

---------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin