E 200 cdi tai E 220 Saksasta?
E 200 cdi tai E 220 Saksasta?
Edullinen E 200 cdi tai E 220 cdi vuosilta 1998-1999 hakusessa. Kannattaako tuollaista saksasta edes tuoda? Kilometrejäkin voi olla jonkun verran, mutta hinnan pitäis pysyä maltillisena. Mitä tuollaisesta kohtuu kuntoisesta joutuisi maksamaan kaikkinensa? Itse en ole siis hakureissulle lähdössä.
"Edullisia" autoja Saksasta metsästäneenä, haluan antaa jo kuluneen neuvon, että ne mobile.de/autoscout24.de:n halvimmat autot on laitaa lukien yleensä yksilöitä, joiden takia ei kannata vaivautua. Katso vähän kalliimpi yksilö, jossa on huoltokirja, ja omistajia ei enempää kuin yksi tai kaksi. (1.hand, 2.hand).
Suomessa on hintataso aika lailla tippunut, joten kannattaa ensin katsoa nettiauto.fi:stä. Siellä on usein hyviä yksilöitä kilpailukykyiseen hintaan. Hakukuluja tulee Saksasta tonnin verran, ja Suomessa lisäksi katsastus, talvirengastus, lokilämmitin jne. Joskin ostosmahdollisuudet (tiedätte mitä tarkoitan), antavat vähän tasoitusta.
Suomessa on hintataso aika lailla tippunut, joten kannattaa ensin katsoa nettiauto.fi:stä. Siellä on usein hyviä yksilöitä kilpailukykyiseen hintaan. Hakukuluja tulee Saksasta tonnin verran, ja Suomessa lisäksi katsastus, talvirengastus, lokilämmitin jne. Joskin ostosmahdollisuudet (tiedätte mitä tarkoitan), antavat vähän tasoitusta.
Jonkuhan son marsiskeltava framila
------------------------------------------------
------------------------------------------------
Itsekin ajattelin ensi keväänä laittaa faceliftatun E220T cdi:n tai E270T cdi:n Saksasta. Tavoitteena olisi selvitä siitä 20000€ kokonaisuudessaan. Saako tuolla rahalla Saksasta alle 150000km ajetun "loisto" yksilön, lähestulkoon kaikilla lisävarusteilla (ainakin avatgarde, ilmastointi, nahkasisustus ja aluvanteet)?
Kellään oma kohtaisia kokemuksia E-Mersun hakemisesta Saksasta tai muita kommentteja? Esim. kumpi kannattaisi hommata: E220 vai E270?
Kellään oma kohtaisia kokemuksia E-Mersun hakemisesta Saksasta tai muita kommentteja? Esim. kumpi kannattaisi hommata: E220 vai E270?
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että väyrystä ei kannata
saksasta raijata tänne suomen perille.
Saat paljon paremman auton kun ostat suomessa
huolletun esim.taksin tai yksityisajossa olleen vehon
huoltokirjalla olevan auton.
Nämä ovat pääsääntöisesti kunnossa.
Gynther ei paljoa sijoita autoon kun se on puolet
halvempi uutena kuin suomessa ja sama mitä siihen laittelee kun
itäblokkiin kelpaa aina vaikka olis vähän heikommin huollettu
ja huoltokirja turkinpoikien pajalla.
Esim omani vanha vossikka(kohta sisään ajettu) tänään leimattu
ja vuoteen ei ole ollut muita korjauksia kun koiranluiden vaihto.
Voimansiirtolinja kuiva moottori ei savuttele ja muutenkin auto on kunnossa.
Mitä ruosteisiin tulee niin kyllähän niitä saksan pelejäkin maalaillaan
takuuseen veholla ainakin mitä noita vanhoja postauksia lukee.
Tosin saattaa olla että suomipelejä vähän enemmän mutta
mitä väliä sillä on kun laitetaan kuntoon mb piikkiin.
Sen verran tuontivehkeistä että sellainenkin on ollut tosin puolta vähemmän ajettu ja oli kyllä selkeesti heikko esitys.
Jos tuontiauto pitää hankkia niin ehdottomasti merkkiliikkeen
huoltokirjalla oleva ja lääkärin/opettajan vanha
toivottavasti kukaan ei vedä herneitä,ostajia kun löytyy
molempiin leireihin.
saksasta raijata tänne suomen perille.
Saat paljon paremman auton kun ostat suomessa
huolletun esim.taksin tai yksityisajossa olleen vehon
huoltokirjalla olevan auton.
Nämä ovat pääsääntöisesti kunnossa.
Gynther ei paljoa sijoita autoon kun se on puolet
halvempi uutena kuin suomessa ja sama mitä siihen laittelee kun
itäblokkiin kelpaa aina vaikka olis vähän heikommin huollettu
ja huoltokirja turkinpoikien pajalla.
Esim omani vanha vossikka(kohta sisään ajettu) tänään leimattu
ja vuoteen ei ole ollut muita korjauksia kun koiranluiden vaihto.
Voimansiirtolinja kuiva moottori ei savuttele ja muutenkin auto on kunnossa.
Mitä ruosteisiin tulee niin kyllähän niitä saksan pelejäkin maalaillaan
takuuseen veholla ainakin mitä noita vanhoja postauksia lukee.
Tosin saattaa olla että suomipelejä vähän enemmän mutta
mitä väliä sillä on kun laitetaan kuntoon mb piikkiin.
Sen verran tuontivehkeistä että sellainenkin on ollut tosin puolta vähemmän ajettu ja oli kyllä selkeesti heikko esitys.
Jos tuontiauto pitää hankkia niin ehdottomasti merkkiliikkeen
huoltokirjalla oleva ja lääkärin/opettajan vanha

toivottavasti kukaan ei vedä herneitä,ostajia kun löytyy
molempiin leireihin.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------