JP74 kirjoitti:Cumminssin koneessa on kuitenkin puhtia hiukan eritahtiin, kuin Zilin pienessä veekasissa. Myös momentinmuunninlaatikko sietää luistatusta ja mahdollistaa erittäin herkän liikkeellelähdön lukkoperineen. Zilttonin kytkin palaa yhdestä kunnon luistatuksesta, kuten Uazinkin. Sisun valtti on erittäin joustava runko, yksi pyörä pystyy olemaan 1.5 metriä muita korkeammalla ja silti muut ovat maassa kiinni.
Olisipa mukava päästä joskus kertaamaan tuota maastorypemistä, mukavaa touhua kunnon vehkeillä ja luvan kanssa.
vakio zil ei kyllä paljon kehuja saa, mutta mulla olikin valtuudet virittää omaa kuitti ziliä oikein luvan kanssa ja siitä pirun ryssästä sai jopa hieman tehojakin irti, tosin polttoaineen kulutus kasvoi varmaan kolmanteen potensiin

rasi vai mikä se 3 akselinen "masi" nyt oli, painii jo hieman erisarjassa painonsa puolesta, joten sille zil kyllä häviää ihan paperillakin, mutta omassa sarjassaan ihan pätevä peli... eikä tarvinnut aristella pieniä kolhuja kun sillä päästeli menemään kunnon metsässä

proto taitaa olla lähin sisun vastine zilille ja sen taistelun taas zil vei 6-0...
muonakuljetuksiin ja pieniin miehistön siirtoihin molemmat oli ihan ok. vehkeitä, zilin perään ehkä jonkun pienen heittimen juuri ja juuri uskalsi pistää painoksi, mutta ei se tietysti mikään tykin vetäjä ollut... taisin mä sillä joskus peräti jotain pioneerien syöksyveneitäkin siirrellä...
montako kymmentä ziliä muuten armeija saa yhden rasin hinnalla, veikkaisin että aika monta
kytkintä en polttanut, enkä kyllä yrittänytkään ja ihan tip top tekniikan puolesta sen jätin haikein mielin yli 5000 km mittarissa seuraajalleni, oli muuten ihan uudesta asti se zil mun kuittiautona

SA-7450 muistaakseni oli rekkari

jokohan se on myyty huutokaupassa, vain onko tuhoutunut totalisesti...