Nyt mittasin ajon jälkeen yleismittarilla lukeman 0.654ohm ja kylmänä joskus alle tai yli 2.000ohm. mittari ilmottaa tuollalailla pisteellä ja joskus myös kylmänä esim. 20.64ohm.

Pitäs tohon jonkunlainen tolkku saada.
Auto kylmänä käynnistettäessä käy jonkun aikaa reilua tuhatta kierrosta, ja jonkun ajan kuluttua pudottaa alle tonttuun... Mutta kun kone lämpiää, niin koneen kierrokset on 1500rpm all the fucking time.

Sinänsä hauskaa, että on vähän raapiminen päätä, kun tiedä mistä tuo vika vois olla.. plus auto on täysin voimaton... tuntuu sammuvan kun painaa vähänki enemmän kaasua... plus jos pohjaan painaa, ni johan paukahtaa, eli kielis sytkärin ajoituksen olevan pielessä, no, kas kummaa, tässähän on sellainen elektroninen ajoituksen säätö.
Toisaalta myös kun lambdaa mittasin käydessä niin vaikutti siellä virta pyörivän. Mutta mites, onko tohon itse lambda anturiin minkäänlaista "arvoa" jos yleismittarilla sitä menis söhimään.. kielii vähän siitä, että auton moottorin ohjaus ei toimi vähän vertaa, eli olis koko ajan mekaaninen. mitenkä akun virta vaikuttaa ks. ongelmiin? Nyt tuo absin merkkivalo palanut, mutta johtuneet siitä, että akussa oikeen ole virtoja.

Olen tässä miettiny myöskin sitä, että auto ei varmaan toimi ennenkö se puretaan osiksi ja siirretään toisiinn autoihin elimet
