Eli, auto hukkaa nyt virtaa 400-450mA. Tämä siis ovet lukittuna tai aukinaisina, hälytin (jälkiasennettu) ei vaikuta asiaan. Vuoto paikallistettu C-sulkkeen taakse ja piuhaan joka menee sulakerasialta tuohon comfort boxiin. Tarkemmin boxin E-liittimeen, jonka takana oleva rele vetää ja ohjaa jotain monitoimirelettä sulakerasian takana joka myös vetää. Näin siis sähkärin puheista ymmärsin. Kaikki boxin toiminnot pelaa normaalisti paitsi että ikkuna ei enää mene alas yhdellä painalluksella. Irrotimme tuon piuhan ja kulutus putosi n.15mA, joka lienee aika normaali arvo. Kävi kuitenkin niin että piuha irtonaisena ovia lukittaessa kulutus nousi 40Ampeeriin

Haulla en löytänyt samaa vikaa, saman tyyppisiä kylläkin. Tutkittuja kohteita on ovivalot, sisävalot, vetokoukun liitin toimi normaalisti, sähköantennilla ei vaikutusta ja kattoluukkukin toimi ihan normaalisti. Mikä ihme pitää tuon yhden piuhan jännitteisenä? Tuolla toisessa topicissa puhuttiin jostain oven lukon mukavuustoiminnon jumittamisesta / mikrokytkimestä. Mitenköhän sen voisi testata? Sellasen havainnon tein että hanttarin puolen alempaa ovikytkintä painellessa boxissa rele naksuu, mutta kuskin puolelta ei. Oisko siinä joku vika?
Kuten tuossa alussa totesin en ole oikein perillä noista autosähköjen sielunelämistä, jotenka tämä koko kysymys on vähän hätäpäissä laadittu. Kuitenkin olisin kiitollinen mahd. ratkaisumalleista ja täydennän tekstiä tarpeen mukaan.
P.S. takakonttikin lukittuu ja valo ei jää palamaan.