MasaMbW124 kirjoitti:
tee refleksi, jossa on sellanen refleksi putki, joka tulee hattuhyllyn läpi
Refleksissä putken pitää hönkiä samaan ilmatilaan elementin kanssa jos sen pitää kuullostaa vielä joltain..
DuPu
mulla oli ex asennus sillai, että oli reflari putki hattyhyllyn läpi, ja soi kyllä hemmetin hyvin.. (tai niin hyvin, kun toi autostudion 12" voi soida )
ja täähän on paine elementti mitä ollaan asentamassa, ellen oo ihan väärin käsittäny..
poika kirjoitti:niin kuka?? musta tässä oli puhutta subbarin laitamisesta et miten sen asentaminen olisi paras ja olisikos se hattuhylly vai peräkontiin!!!!!!!
Juusomt kirjoitti:no jos tuo tuntuu hassulta, niin mites on näiden koko autoprojektien kanssa missä auto maksaa 500€ ja sitten käytetään ainakin 5000€ että saadaa ajoon...
edelleen jaksan ihmetellä tuollaista kirjoittamista...
Ja edelleen varmaan jokainen saa HARRASTAA ihan mitä itseään huvittaa.. (no ei nyt ehkä ihan mitä vaan mut kuitenkin..) Ja laittaa rahansa mihin haluaa. Ja ostaa mitä haluaa... Eikä siinä pitäis kenelläkään olla mitään aihetta mussuttaa. Asia on varmaan tullut jo kaikille selville ettei erään mielestä touhussa ole mitään järkeä. Turha sitä on enää hokee. Jatketaan topikkia projektin merkeissä eikä minään paskan jauhanta paikkana? Jos poika.a edes enää tänne kiinnostaa kirjotella...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Mulla on tuollanen 250C mersu itellä ja pitäis siihen kikkailla hattuhyllylle kans subia ja esim. parit kuusysit Oon hakenu ideoita yms. ja seuraan mielenkiinnolla tätä keskustelua, Oon vähän miettiny että millaset sais mahutettua iliman että alkaa särkeen koko paskaa. Oon aikalailla hukassa vielä mutta mutta, eiköhän se siitä
Migg0h kirjoitti:Mulla on tuollanen 250C mersu itellä ja pitäis siihen kikkailla hattuhyllylle kans subia ja esim. parit kuusysit Oon hakenu ideoita yms. ja seuraan mielenkiinnolla tätä keskustelua, Oon vähän miettiny että millaset sais mahutettua iliman että alkaa särkeen koko paskaa. Oon aikalailla hukassa vielä mutta mutta, eiköhän se siitä
no itse tein saman malliset kotelot kuin mulla oli orgis kajareille ja pulttasinne sinne kiinni, samalla vaivalla verhoilin orgis hattuhyllyn mustalla nahalla...
MB 300CE -24v -90 (Lähti projekti edistyy pitkästä kun hallitus kertoi mielipiteitä.)