vito
vito
moron. tartteis vähän tietoja vitosta. kaveri sai tyäjuhdakseen viton, vuosimalli on jotain 96-97 ja 110d muistaakseni. millä koneella noita on ja onko turpoo. minkä tyyppinen tuo kone on, onko CDI vai vanhanmallinen ja boschin vai luukaksen pumpulla?
kehu viälä, että on etuvetonen. onko noi vitot yleensäkki edestä vetäviä?
t: vitoista täysin tiätämätön. kiittää vastauksista
kehu viälä, että on etuvetonen. onko noi vitot yleensäkki edestä vetäviä?
t: vitoista täysin tiätämätön. kiittää vastauksista
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Eikös kaikki pellit ole pintapeltejä
noon no on siinä palkkiruostettakin, ja koteloruostetta. Se mikä ei ruostu se homehtuu.
Siinä on tuo sama kone mikä löytyy turbopalstalta mun topicci, eli kyllä lähtee rahat lompakosta
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 44&start=0
Ykköskorinen Vito (1996...2003) on etuvetoinen. Kakkoskorinen Vito on sitten taas tuttua mersutekniikkaa ja siten takavetoinen kusiluistin tai jopa nelivetoinen.
Aluksi Vito tuli henkilöauton 2 litraisella dieselmoottorilla (OM601) joka valitettavasti oli porattu 2 mm ylikokoon ja pidempi-iskuisella kammella saaden näin 2,3 litran iskutilavuuden nelisylinterisenä. Tässä moottorissa on yleensä se boshin tuttu ja turvallinen täysin mekaaninen rivipumppu. Ahtimena on tyypillinen pilleriahdin, KKK K03 integroidulla hukkaportilla. Saatavilla oli myös volkkarin V6 bensiinimoottorilla oleva tehoversio. Tämä dieselmoottori on todella hyvä kunhan siinä olisi vahvempi kannentiiviste, esimerkiksi peltitiiviste. Tuo 2 mm ylikokoon poraus aiheuttanee sen kannentiivisteen hajoamisen. Suosittelen pumpun ruuvaamista hetimiten
CDI moottereiden tullessa etuvetoVitoon moottori luonnolisesti vaihtui ja ylläripylläri, jälleen otettiin henkilöautosta se nelisylinterinen. Tällä kertaa lähes sellaisenaan. Nyt se on siis 2,15 litrainen CDI,joka on oikeastaan aika hyvä voimanlähde. Tehovalikoimaa: 90,100 ja huippuna 120 HP.
Vitoissa ei ole mitään hankalia vikoja, ne ovat vain ***maisia korjata, kun se kone on siellä piilossa ja vielä poikittain. Esimerkiksi termostaatin tai hehkujen vaihtamiseksi pitää yleensä purkaa puoli autoa, jos nyt vähän liioitellaan.

Siinä on tuo sama kone mikä löytyy turbopalstalta mun topicci, eli kyllä lähtee rahat lompakosta
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 44&start=0
Ykköskorinen Vito (1996...2003) on etuvetoinen. Kakkoskorinen Vito on sitten taas tuttua mersutekniikkaa ja siten takavetoinen kusiluistin tai jopa nelivetoinen.

Aluksi Vito tuli henkilöauton 2 litraisella dieselmoottorilla (OM601) joka valitettavasti oli porattu 2 mm ylikokoon ja pidempi-iskuisella kammella saaden näin 2,3 litran iskutilavuuden nelisylinterisenä. Tässä moottorissa on yleensä se boshin tuttu ja turvallinen täysin mekaaninen rivipumppu. Ahtimena on tyypillinen pilleriahdin, KKK K03 integroidulla hukkaportilla. Saatavilla oli myös volkkarin V6 bensiinimoottorilla oleva tehoversio. Tämä dieselmoottori on todella hyvä kunhan siinä olisi vahvempi kannentiiviste, esimerkiksi peltitiiviste. Tuo 2 mm ylikokoon poraus aiheuttanee sen kannentiivisteen hajoamisen. Suosittelen pumpun ruuvaamista hetimiten

CDI moottereiden tullessa etuvetoVitoon moottori luonnolisesti vaihtui ja ylläripylläri, jälleen otettiin henkilöautosta se nelisylinterinen. Tällä kertaa lähes sellaisenaan. Nyt se on siis 2,15 litrainen CDI,joka on oikeastaan aika hyvä voimanlähde. Tehovalikoimaa: 90,100 ja huippuna 120 HP.
Vitoissa ei ole mitään hankalia vikoja, ne ovat vain ***maisia korjata, kun se kone on siellä piilossa ja vielä poikittain. Esimerkiksi termostaatin tai hehkujen vaihtamiseksi pitää yleensä purkaa puoli autoa, jos nyt vähän liioitellaan.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Tommosella parin vuoden cdi vito kokemuksella voin sanoa, että jos olet hankkinut autonasentajan koulutuksen sekä koneinsinöörin taidot ja käytössä on lähes täysin varustettu lämmin autotalli, niin silloin voit huoletta ostaa viton
Tietysti viton omistaminen vaatii runsaasti aikaa, muut (kuten perhe) voi jäädä toissijaiseksi, koska kaikki liikenevä vapaa-aika menee viton korjaamiseen
Vito: Ei ammattikäyttöön, harrasteautona jees.


Vito: Ei ammattikäyttöön, harrasteautona jees.
C farkku 2.2cdi 2005