viton automaatti ei toimi?
viton automaatti ei toimi?
Onko kellään kokemuksia bower katkaisin normi asennossa aina liian iso pykälä päällä tilanteeseen nähen ja ei käsitä vaihtaa pienenpää ylä mäkeen suurin pykälä päällä väkisin ylös ilman vetoja (auto 96:nen)
vitos kirjoitti:ei jumita ja hienosti kulkee ,mitenkähän sen pystys testaan että toimiiko se asento tunnistin ,kävin veholla kyseleen et jos kattos diaknoosi pistokkeesta sen laatikon ,ei pysty se on zf:n laatikko osta uus vito siinä on mersun oma!!! dodii et sillee
Kyllä testerillä pääsee laatikkoon, mutta en tiedä millä ohjelmalla, just juttelin asiasta.
Voi nypätä johtoo irti ja kokeilla mitä vaikutusta tai yleismittarilla mittailla ja testailla, kyllä sen jotain pitäis näyttää..
Ei siinä mitään testereitä tarvita, mittaa yleismittarilla jännitettä niistä kolmesta potikalta tulevasta johdosta. Siis oikeastaan siitä yhdestä. Tunnistin on tavallinen vastushässäkkä.
Minullekin on sanottu, että veholta pitäisi löytyä ZF:lle oma testeri tjms. jolla voi sitä lukea, mutta onko lukemisesta mitään hyötyä se on toinen juttu.
Vaihtaako se sitten power asennossa herkemmin ?
Tietysti voit myös säätää sitä asentotunnistinta, mutta se kyllä kalibroi itsensä startissa. Säädöllä siis turhat tyhjät liikkeet siitä pois siten, että tunnistin lähtee heti liikkumaan kun koskee kaasupolkimeen. Katsot vain ettei se tunnistimen loppupysäytin estä pumpun liikerataa.
Toimiihan kierroslukumittari normaalisti ?
Minullekin on sanottu, että veholta pitäisi löytyä ZF:lle oma testeri tjms. jolla voi sitä lukea, mutta onko lukemisesta mitään hyötyä se on toinen juttu.
Vaihtaako se sitten power asennossa herkemmin ?
Tietysti voit myös säätää sitä asentotunnistinta, mutta se kyllä kalibroi itsensä startissa. Säädöllä siis turhat tyhjät liikkeet siitä pois siten, että tunnistin lähtee heti liikkumaan kun koskee kaasupolkimeen. Katsot vain ettei se tunnistimen loppupysäytin estä pumpun liikerataa.
Toimiihan kierroslukumittari normaalisti ?
Lisää tietoa: www.skg.fi