viton automaatti ei toimi?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
vitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 03.02.2007 12:33

viton automaatti ei toimi?

Viesti Kirjoittaja vitos »

Onko kellään kokemuksia bower katkaisin normi asennossa aina liian iso pykälä päällä tilanteeseen nähen ja ei käsitä vaihtaa pienenpää ylä mäkeen suurin pykälä päällä väkisin ylös ilman vetoja (auto 96:nen)
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

Kyllä vaihtaa herkästi kolmoselle ylämäissä. Jumittaako tai kulkeeko kaasuvaijeri oikein siinä asentotunnistimessa?
Avatar
vitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 03.02.2007 12:33

Viesti Kirjoittaja vitos »

ei jumita ja hienosti kulkee ,mitenkähän sen pystys testaan että toimiiko se asento tunnistin ,kävin veholla kyseleen et jos kattos diaknoosi pistokkeesta sen laatikon ,ei pysty se on zf:n laatikko osta uus vito siinä on mersun oma!!! dodii et sillee
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

vitos kirjoitti:ei jumita ja hienosti kulkee ,mitenkähän sen pystys testaan että toimiiko se asento tunnistin ,kävin veholla kyseleen et jos kattos diaknoosi pistokkeesta sen laatikon ,ei pysty se on zf:n laatikko osta uus vito siinä on mersun oma!!! dodii et sillee


Kyllä testerillä pääsee laatikkoon, mutta en tiedä millä ohjelmalla, just juttelin asiasta.

Voi nypätä johtoo irti ja kokeilla mitä vaikutusta tai yleismittarilla mittailla ja testailla, kyllä sen jotain pitäis näyttää..
Avatar
vitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 03.02.2007 12:33

Viesti Kirjoittaja vitos »

jos ottaa liittimen irti niin menee vika tilaan ku panee käyntiin! (no p...kele:n vehon pojat)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ei siinä mitään testereitä tarvita, mittaa yleismittarilla jännitettä niistä kolmesta potikalta tulevasta johdosta. Siis oikeastaan siitä yhdestä. Tunnistin on tavallinen vastushässäkkä.

Minullekin on sanottu, että veholta pitäisi löytyä ZF:lle oma testeri tjms. jolla voi sitä lukea, mutta onko lukemisesta mitään hyötyä se on toinen juttu.

Vaihtaako se sitten power asennossa herkemmin ?

Tietysti voit myös säätää sitä asentotunnistinta, mutta se kyllä kalibroi itsensä startissa. Säädöllä siis turhat tyhjät liikkeet siitä pois siten, että tunnistin lähtee heti liikkumaan kun koskee kaasupolkimeen. Katsot vain ettei se tunnistimen loppupysäytin estä pumpun liikerataa.

Toimiihan kierroslukumittari normaalisti ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
vitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 03.02.2007 12:33

Viesti Kirjoittaja vitos »

Täytyy mittailla,powerilla toimii vähä paremmin,kiekka mittari toimii ihan oikein.
Vastaa Viestiin