Onko kellään tullut W211:ssä vastaan teksti Service brake! visit workshop. Mitään ihmeellistä tuo ei käytännössä ole aiheuttanut eli kaikki toimii niin kuin pitääkin. Välillä tuo ilmoitus pysyy poissa, mutta hetken ajon jälkeen saattaapi ilmestyä jälleen.
Haulla aiheesta löysin vain englannin ja saksan sivuilta. Siellä syyksi epäiltiin anturia (jarruvalokatkaisin) ja takuuseen on kyseisessä maissa noita vaihtaneet. Omassa on takuuaika loppunut, vaikka kilometrejä ei ole kertynyt kuin 60 t.
lainaus mbword.org keskusteluista:
'I had that problem a couple months back after the front brakes were replaced, and it was caused by a faulty Stop Light Switch. That is a switch which activates when you touch the brake pedal. It activates your brake lights and also deactivates the cruise control if you have it on. It's a common failure item, according to my Service Advissor, after about three years.'
W211: Service brake
Takuuajan päättyminen ei välttämättä tarkoita sitä, että korjaukset menee suorilta omasta pussista. Vian korjaus saattaa hyvinkin kuulua tehtaan aktio-ohjelmaan. Kysy asiaa MB-liikkeestä. Ilmoitus liittynee sähköhydraulisiin jarruihin. 

177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W211: Service brake
Jos se vika on siinä sähköhydrauliyksikössä korjataan takuuseen,jos auto huollettu ja jarrunesteet vaihdettu.wee211 kirjoitti:Onko kellään tullut W211:ssä vastaan teksti Service brake! visit workshop. Mitään ihmeellistä tuo ei käytännössä ole aiheuttanut eli kaikki toimii niin kuin pitääkin. Välillä tuo ilmoitus pysyy poissa, mutta hetken ajon jälkeen saattaapi ilmestyä jälleen.
Haulla aiheesta löysin vain englannin ja saksan sivuilta. Siellä syyksi epäiltiin anturia (jarruvalokatkaisin) ja takuuseen on kyseisessä maissa noita vaihtaneet. Omassa on takuuaika loppunut, vaikka kilometrejä ei ole kertynyt kuin 60 t.
lainaus mbword.org keskusteluista:
'I had that problem a couple months back after the front brakes were replaced, and it was caused by a faulty Stop Light Switch. That is a switch which activates when you touch the brake pedal. It activates your brake lights and also deactivates the cruise control if you have it on. It's a common failure item, according to my Service Advissor, after about three years.'
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Mitä järkeä semmoisessa ilmoituksessa että jarrupalat on kulunut puoleen, eikai sakemanni niin tyhmä ole että laittaa tunnistimen joka ilmoittaa että jarrupalat on kuluneet puoleen,ja sitten pitää viedä korjaamoon kuitattavaksi.a.i.h kirjoitti:Moi, Omassa ainakin se tarkoitti että jarrupalat oli kulunut puoleen ja joku tunnistin ilmoittaa sen, Auto vaan Veholle ja tarkistus ja nollaus.
Varmaan sulla hälyttänyt ennen aikojaan että jarrupalat loppu,vaikka oli vasta kuluminen puolessavälissä.ja hälytys kuitattu pois.
Hyvinkö vaihteisto kestää tuon moottorin ohjelmoinnin,ja nuin kovan väännön,kun 500Nm,kin kans oli alkuun ongelmia.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D