Vakioahdin on GT1746

Isoja siipiä ja akseleita löytyy kyllä mutta mitenkähän tuon vakiopakopesän kanssa käy? Reikä on vakiona 39 millinen ja a/r on .37.
eikös 270 tai 320 ahtimet ole samalla kiinnityksellä. itellä gt20 joka on epäsymmetrisellä kolmiolaipalla ja 270/320:n ahtimet pitäisi mennä heittämällä kiinni. Vai olikohan ne juuri symmetrisellä. muisti pätkii.TDIfreak kirjoitti:Jos löytyisi suurempi pakopesä joka käy suoraan, muuta ei tarviis. Tulolaippa on vino kolmepulttinen pyöreällä kaasureiällä ja p-putki on pannalla kiinni.
Kompurakotelo on varmasti riittävä myös suuremmalle siivelle, paitsi se kiinteä imukäyrä, mutta senkin voi leikata pois ja laittaa suuremman kumisen tilalle.
Ei mitään muistikuvaa mistä tuo on. Oli mallina kun etsiskelin pakoputken kiinnitystä.TDIfreak kirjoitti:No tuo pakosarjan laippa näyttää hyvin hyvin samanlaiselta.
Olisikin mielenkiitoista kokeilla miten vnt-ahdin pelaa hukkaportillisen tilalla, kun mersun h-porttiahtimiakin ohjataan alipaineella. Voi olla että ohjelma ei ole riittävän fiksu, eli ei pysty riittävän isolla skaalalla muuttamaan kellon näkemää alipainetta?
Mistä toi ahdin on kotoisin?
Vito 110D: Vakioahtimella ei kannata laittaa kuin 0,85 bar. Ahtopaineen nosto on helppo homma, no helppo ja helppo. Asiasta lienee juttua tuolla:Rätyläinen kirjoitti:Minkälainen homma ois lisätä ahtopainetta vitoon? ja kuin paljo kärsii laittaa... tällä hetkellä on noin 1,2 bar
Silloin tuo paine on ihan ok, seuraava askel on vaihtaa siihen ahdin suuremmaksi ja suuttimet -> 200 HP turvallisesti.Rätyläinen kirjoitti:Auto on lastutettu, pitäis olla jotain 150hp valmiiksi.
laineracing kirjoitti:onko 108 cdi ja 112cdi ahtimet samoja vai onko eroja? kun tuo 108 vito kaipais uutta ahdinta niin päivittäs sen tuohon 112 ahtimeks,jos ois vaikka parempi... putki ja sitten ohjelmointia hiukan.