
Autossa ei ole ilmastointia, kyseessä on ihan tavallinen sähköventtiiliohjattu lämmityslaite. Puhaltimen nopeussäätö mekaanisella nupilla ja vastuksilla.
1) Mihin olisi järkevintä kytkeä se Eberin lämmityslaitteen puhallinta ohjaavan releen johtosarja? Suoraan nopeuskytkimen virransyöttökö poikki läheltä namiskuukkelia ja kierrätetään virrat releen kautta?
2) Entäs nuo magneettiventtiilit, pitääkö ne erikseen ohjata auki vai ovatko ne sähköttöminä aina auki? Foorumia lueskelin että ainakin joissain malleissa olisivat ilman ohjausta auki.
3) Polttoaineen ottopaikka on hieman epävarma vielä, mutta ilmeisesti ennen siirtopumppua T-haara, takaiskuventtiili ja suodatin voisi toimia? Vai onko tuollaisesta letkun väliin asennettavasta suodattimesta enemmän haittaa?
Itse Eberin asennuspaikka löytyy helposti konetilasta vasemman puolen runkopalkista, läheltä syyläriä. Vesiletkut olisi tarkoitus vetäistä moottorin takaosasta siitä tulipeltin läpiviennin ja moottorin väliltä. Asennussarja on se peruspaketti ilman termostaatteja ja 4-tie venttiilejä.