om617a? välijäähdytys

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
jsr
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Pe 15.09.2006 21:46
Paikkakunta: Rovaniemi

om617a? välijäähdytys

Viesti Kirjoittaja jsr »

miten olette asentaneet noita välijäähdyttimiä tuonne ahtimen ja imusarjan väliin kun tuo ahtimen putki menee suoraan imusarjaan. oletteko muuttaneet imusarjan reiän erikohtaan vai onko tuohon joku yksinkertaisempi ratkaisu

laitetaan malliksi kuva niin jospa siitä saisi jotain selvyyttä siihen mitä tarkoitan
http://i80.photobucket.com/albums/j196/ ... C00018.jpg

tämäkin asia lienee kahlattu jo sata kertaa läpi. koetin kyllä searchilla etsiskellä semmoista kuvaa joka kertoisi enempi kuin tuhat sanaa mutta eipä sattunut silmään
w460
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

ahtimen kompurakotelo on käännettävissä kun löysäät sen ruuvit eka..
alkuperäisen ilmansuodatinkotelon voi joutua unohtaan, paitsi jos käännät alaspäin sen ahtimen lähdön..

onpa hankala sanoin kuvata asiaa, mutta toivottavasti ymmärrät mitä koitin sanoa :lol:
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
jsr
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Pe 15.09.2006 21:46
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja jsr »

kiitoksia vinkistä Rammstein69. tuolleen se varmaan kaikein yksinkertaisin on tehdä. voiko noita ruuveja mennä noin vain löysäämään ja kiristämään vai pitääkö sinne uusia jotain tiivisteitä jos sitä käyttää auki?
w460
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

ei sinne mitn tiivisteitä kuulu.. siitä vain kääntelemään..
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Avatar
Teppo L
Mersumies
Mersumies
Viestit: 847
Liittynyt: Ma 22.03.2004 21:13
Paikkakunta: Joensuun tienoo

Viesti Kirjoittaja Teppo L »

mulla oli omassa garretissa semmonen ohut paperi tiiviste joka meni kompurakoteloa käännettäessä kappaleiks! tiiä sitten nuista alkuperäsistä turboista!
luulis siellä nyt joku tiiviste olevan :roll:
ML W164
Avatar
rehtijii
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 452
Liittynyt: Ke 12.11.2003 22:12
Paikkakunta: k-joki

Viesti Kirjoittaja rehtijii »

jos vaikka noin , w115 koppasen 240d 3.0 5-pyttysen imusarjaa käyttäis.

voi kääntää kompurapään alaspäin...


Kuva
jsr
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Pe 15.09.2006 21:46
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja jsr »

kiitoksia taas avuista. taidan kallistua tuohon kompuran kääntö operaatioon. pitää vain hommata putkia valmiiksi että saa tuon jäähdyttimen käyttöön.
w460
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

rehtijii kirjoitti:jos vaikka noin , w115 koppasen 240d 3.0 5-pyttysen imusarjaa käyttäis.
Onko tuo sarja alunperin vapariin vai turboon?
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

JuhoL kirjoitti:
rehtijii kirjoitti:jos vaikka noin , w115 koppasen 240d 3.0 5-pyttysen imusarjaa käyttäis.
Onko tuo sarja alunperin vapariin vai turboon?
Vapariin. Turbokone oli vasta W123 kopassa ja siinä on aivan erilainen imusarja kuin tuo W115 240D 3.0 imusarja.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Tai sitten muokkaat orkkis sarjaa näin:

Kuva

Kuva
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Vastaa Viestiin