300 TDT 4-matic turbottaminen

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
racing
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: La 24.02.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

300 TDT 4-matic turbottaminen

Viesti Kirjoittaja racing »

Kestääkö voimansiirto paljon vääntöjä? Mikä on sulake?
Jos laitaa 300hp ja yli kestääkö vai kannattaako tehdä takavetoisesta?
Onko kokemuksia kellään? :D
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

300TDT turpottaminen...

TDTssä on turpo siis vakiona. :roll:

Tarkotat varmaan tehonnostoa? 1,8bar on aikalailla laattasulakkeen sietoraja.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

JuhoL kirjoitti:TDTssä on turpo siis vakiona. :roll:
Ei ole, me sanotaan sitä pilleriksi :lol:

Jaahas, ja jotta saadaan edes vähän lisää offtopiccia tähän niin tämä on ensimmäinen viestini mersuforumille syrjänkulma nimiseltä tilalta. Saatiin tämäkin 1928 rakennettu torppa liitettyä vihdoin tietoyhteiskuntaan. Signaali, siis teksti suolletaan 8 km pituista ilmakuparikaapelia pitkin kaikkien silmille ja iltaa pilaamaan :roll:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1203
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

JuhoL kirjoitti: 1,8bar on aikalailla laattasulakkeen sietoraja.

laattasulakkeen?? minkä ihmeen laattasulakkeen? tarkoitatko kansipahvia? kyllä kunnossa oleva vakio pahvi kestää yli 1.8 barin paineita hyvin.
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

dansku kirjoitti:laattasulakkeen?? minkä ihmeen laattasulakkeen? tarkoitatko kansipahvia? kyllä kunnossa oleva vakio pahvi kestää yli 1.8 barin paineita hyvin.
Tuo riippuu tietysti käytetystä ahtimesta ja miten suuri lämpö/painekuorma näkyy pakopuolella...eihän se ahtopuolen paine kerro ollenkaan miten paha sillä koneella on olla...

Kannentiivisteenkin voinee asentaa hyvin, huonosti, tai oikein huonosti. Luulen :lol: että asiallisesti liimattu, koneistettuihin tasopintoihin asennettu pahvi kestää enemmän kuin ilman liimaa kieroihin pintoihin asennettu pahvi. On tullut semmonen olo :roll:
Lisää tietoa: www.skg.fi
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

veskola kirjoitti:
dansku kirjoitti:laattasulakkeen?? minkä ihmeen laattasulakkeen? tarkoitatko kansipahvia? kyllä kunnossa oleva vakio pahvi kestää yli 1.8 barin paineita hyvin.
On tullut semmonen olo :roll:
Dansku: Juu tarkotan kannen pahavia. Eikös XUX sanonnu joku aika sitte että 1,8bar ja pullahti..? Jokainen tietysti yksilöitä.
Ja tuo tietysti vaikuttaa mitä veskola sano.

Vai semmonen olo veskolalla on?! :lol:
Vastaa Viestiin