ECU:n ohjelmointi on kyllä erittäin suositeltavaa tämän kanssa, voipi tulla tenkkapoo muuten. Vaikka ongelmia ei tulisikaan niin kyllä se viritys hiukan vajavaiseksi jää ilman lastutusta. Juujuu tiedetään kompurakoneen lastutuksen olevan "turhaa" turbovehkeeseen verrattuna, mutta ei ne kleemannillakaan turhaan sitä samalla tee. Eräs suomalainen paja kyllä lupaa esim. C32:n lastutuksen tuovan 20 lisähevosta, mutta en siihen kyllä oikein usko, koska en ole muilla nähnyt samanlaisia tehon nousuja.
Olen kysynyt itselleni kleemannin settiä. ASP:n setti+ohjelmointi vaikka karalan pajalla maksaa alle puolet kleemannin hinnasta. Lieneekö kleemannilla AMG-lisä hinnassa kun normikompuroihin setti irtoaa käsittääkseni pikkusummalla, eroa niissä tuskin käytännössä on...
Toki on myönnettävä että niissä on ihan oikea laatuero. Kleemannin ratas on kevyt ja valettu (alumiinistä?) ja ASP taas on tehty painavasta vakiorullasta hitsaamalla siihen lisää tavaraa ja sitten sorvattu siihen uudet urat. Noita jutskia on ainakin C32:een tarjolla vaimennettua ja vaimentamatonta, en tiedä onko vakio vaimennettu (ja siten myös ASP), kleemann käsittääkseni on. Lieneekö ASP myös isompi, koska ovat saaneet ASP:llä myös parhaat tehot. ASP:llä kyllä saa sijoitetulle pääomalle huomattavasti suuremman tuoton.
Eihän siinä muuta kuin tästä ensin stage1 ja sitten pakosarjoja, tulpat, SL55 ilmanottoa, jotkut nokat, kansien porttausta ja muuta pientä niin alkaa C:ssäkin olla tehot hyvin lähellä viittä sataa

Putkistoa AMG:stä ei kannata alkaa vaihtamaan, ainostaan äänet paranee. Tulipa sitä kirjoitettua taas turhaakin...