Mitsubishin muuttuvageometrinen turbo HF035HL2-12GK2-VGK

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Mitsubishin muuttuvageometrinen turbo HF035HL2-12GK2-VGK

Viesti Kirjoittaja tomant »

Tunteeko kukaan dieselturboasiantuntijoista Mitsun turboa HF035HL2-12GK2-VGK tai vastaavaa Mitsun muuttuvan geometrian laitetta? Tällainen löytyy esim Mitsun L200-avolavapakuista. Onko teillä tietoa siitä, miten muuttuva geometria toimii? Onko pakopuolen ohjauksessa jonkinlainen läppä? Luku 12 tarkoittanee kompressorin kokoluokkaa, eli se voisi sopia kahden litran bensaneloselle. Netistä löytyy tietoa aparaatista sangen niukasti. Laitteita löytyy esim. os. http://stores.ebay.co.uk/Auto-Japan-Warehouse.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

pentsiini vehkeen pakokaasut on liian kuumia tuon tyyppisille ahtimille
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tomant »

xr5t kirjoitti:pentsiini vehkeen pakokaasut on liian kuumia tuon tyyppisille ahtimille
Minkätyyppisille? Kerro lisää, jos tunnet sen toimintaa.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Vastaa Viestiin