tuli hommattua heräteostoksena 250turbokone ja aattelin sen vaihtaa tuohon 200 konneen tilalle.
ensin pittää tietenki päivittää tuota 250:sta että ei nuo tehot pääse loppumaan kesken. jos sitä näin alkajaisiksi jonku 300hv tuosta sais
kuvia tullee sitä mukaa ku projekti edistyy
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
nuista alkuperäisistä tehoista päätellen kyseessä on OM602 mallin turbodiesel kone eli se vanhempi, kymppiventtiilinen ja semmoista ei kyllä laillisesti saa w202 koppaseen...
Kari.J kirjoitti:ois 200 kiiseli johon olis tulossa 250tbo kone..
vakiona tuossa koneessa on 126hv ja tavoite on 250-300+hv.
mikä turbo nuille tehoille olisi hyvä?
Joku n.50-55/60 siivillä oleva vois olla passeli...
Riippuu ihan täysin siitä että mitä hakee.
no nyt on pumppu ja "solmu" irti pumpun vois ens viikolla viiä ppdieseliin ja isompaa solmua alkaa katteleen tohon. kyllä mie luultavasti saan leimaan tuon tai sitten jos tuota ei laita tuohon 202 vaan hommaa jonku 124 korin? ensimäinen turbo projekti niin pittää aluks testailla että miten tuo kone kestää250-300hv..
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
Ilmeisesti katsastuksissa ei kaikilla ole samat säännöt No näinhän se on monessa paikassa...jos sattuu vaikka itse olemaan katsastusinssi niin tuskin on leiman kanssa ongelmaa koskaan
niin ja kyllähän tuon leimaan saa siten ettei kerro mitä siellä pellin alla on
mutta kyllä mie uskon että saan muutoskatastettua tuon, tuttuja katastus konttorissa
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
Kari.J kirjoitti:niin ja kyllähän tuon leimaan saa siten ettei kerro mitä siellä pellin alla on
mutta kyllä mie uskon että saan muutoskatastettua tuon, tuttuja katastus konttorissa
Niin no saat ehkä oman yksilösi katsastettua, mutta jokatapauksessa om602 ei ole w202 mallisarjan moottori, jonka tötteröinkin katsastus inssi kyllä huomaa, ellei nyt satu olemaan kovin pieruissaan
Ja vieläpä jos turbomoottorisi ei ole vähäpäästöinen niin lain puitteissa leimaaminen on käytännössä mahdotonta
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
kyllä mutta tuo on vielä suhtkoht auki että laitanko tuon koneen tuohon 202 vai hommaanko jostaki sille oman korin.. jos jostaki romuttamolta löytyis vaikka.. mutta nuita murheita voi miettiä sitten ku oon saanu rakenneltua tuon koneen valmiiks.. mutta asiasta kolmanteen, kestääkös kiertokanget yms. jos/kun tuota konetta piristää?
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
pengoin tänään tallilla vähän paikkoja ja löysin nurkasta lojumasta solmun jossa oli teksti kylessä: Garret AIResearch To4
tietääkös kukaan tuosta mitään? google ei löytäny paljoakaan tietoa[/img]
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
Kari.J kirjoitti:pengoin tänään tallilla vähän paikkoja ja löysin nurkasta lojumasta solmun jossa oli teksti kylessä: Garret AIResearch To4 :)
tietääkös kukaan tuosta mitään? google ei löytäny paljoakaan tietoa[/img]
Kokeile hakua Garrett T04 (nollaneljä), niin saat noin 12000 viitettä Googlesta.
noniin.. turbossa ei ollut mitään vikaa ja seuraavana on vuorossa pakosarjan teko. oon siinä kahen vaiheilla että tehenkö ite vai teetätänkö sen jossain
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-