S211 Tuontilintta *uudet vanteet*
S211 Tuontilintta *uudet vanteet*
Pikku tiiseri tulevasta projektista TÄSSÄ.
ja tuossa avatarissa...
Tulossa uutta softaa Airmatickkiin ja uutta vannetta..
Lisää tuonnempana.
ja tuossa avatarissa...
Tulossa uutta softaa Airmatickkiin ja uutta vannetta..
Lisää tuonnempana.
Viimeksi muokannut allu, La 30.06.2007 16:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Ei ole AMG, vain 320 CDI AMG-optik. Täydellinen AMGn korisarja ja vanteet. Vanteet meni talvirattaille.Ei taida kuitenkaan olla AMG vaikka etupuskuri sitä lupaileekin.
Kesävanteiksi tulee edellisestä S210stä tutut 19" Keskinit. Etujarrut päivitetään E55sen jarruiksi.
Varusteita autossa on riittävästi, mm Comand, Airmatic, Distronic jne. Airmatickin laskeminen on seuraava askel, kunhan täältä pohjosen perukoilta löytyisi joku joka sen pystyis tekemään. Myös Harman/Kardonit pitää päivittää vähän paremmaksi. Kulkupuolta on jo parannettu PowerFlash Oy:n toimesta
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
nätti kuin sika pienenä (tm).allu kirjoitti:Ei ole AMG, vain 320 CDI AMG-optik. Täydellinen AMGn korisarja ja vanteet. Vanteet meni talvirattaille.Ei taida kuitenkaan olla AMG vaikka etupuskuri sitä lupaileekin.
Kesävanteiksi tulee edellisestä S210stä tutut 19" Keskinit. Etujarrut päivitetään E55sen jarruiksi.
Varusteita autossa on riittävästi, mm Comand, Airmatic, Distronic jne. Airmatickin laskeminen on seuraava askel, kunhan täältä pohjosen perukoilta löytyisi joku joka sen pystyis tekemään. Myös Harman/Kardonit pitää päivittää vähän paremmaksi. Kulkupuolta on jo parannettu PowerFlash Oy:n toimesta
mites airmaticin lasku käytännössä toimii? tiputetaanko koko alustaa vain joku kiinteät x cm, vai tuleeko jokin maaginen softa sanomaan että esim. airmaticin asennolla "sport 2" kärry pudotetaan tonttiin ja iskarit säätyvät jäykkyyteen jossa hampaat kolisevat suussa?
inhottavasti on alkanut kiinnostaa hiukan jäykempi alustasettinki ja kleemannin kompura tuohon mun kiesiin. onneksi suomessa ei ollut esittelyautoa, vaan pitäisi tanskaan asti mennä tyyppaamaan...
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Hieno auto on.
Itsekin olen katellut samantapaista.Ehkäpä...
Viitsitkö kertoa mistäpäin Saksaa? löytyi ? Oliko AMG malleja miten
tarjolla ? vähän / paljon .
Sitten vielä että eikö tuohon AMG varusteluun tule kahdella ulostulolla
pakoputkia?
Niin ja vielä onko tuo airmatc ilmajousitus kaikissa AMG malleissa
vai onko sekin lisävaruste?.
Itsekin olen katellut samantapaista.Ehkäpä...
Viitsitkö kertoa mistäpäin Saksaa? löytyi ? Oliko AMG malleja miten
tarjolla ? vähän / paljon .
Sitten vielä että eikö tuohon AMG varusteluun tule kahdella ulostulolla
pakoputkia?
Niin ja vielä onko tuo airmatc ilmajousitus kaikissa AMG malleissa
vai onko sekin lisävaruste?.
Tulossa uutta mersua ...
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
Internetin syövereistä löytyi mekaaninen tapa madaltaa. Jotain tankoa pitää työstää, niin sitten putoaa. Samoiten Star:illa voi pudottaa jonkin verran.mites airmaticin lasku käytännössä toimii? tiputetaanko koko alustaa vain joku kiinteät x cm, vai tuleeko jokin maaginen softa sanomaan että esim. airmaticin asennolla "sport 2" kärry pudotetaan tonttiin ja iskarit säätyvät jäykkyyteen jossa hampaat kolisevat suussa?
Essenistä löytyi ko. yksilö. Eipä nuita farkkuja kauheena AMG-stylingpackilla ollu montaa. Oikeita AMGtä löytyy varmasti enemmän =)Itsekin olen katellut samantapaista. Ehkäpä...
Viitsitkö kertoa mistäpäin Saksaa? löytyi ? Oliko AMG malleja miten tarjolla ? vähän / paljon.
Sitten vielä että eikö tuohon AMG varusteluun tule kahdella ulostulolla pakoputkia?
Niin ja vielä onko tuo airmatc ilmajousitus kaikissa AMG malleissa vai onko sekin lisävaruste?.
Putket ois helppo lisätä, tykkään vaan enemmän että on piilossa, ku nyt on taas "muodissa" nuo näkyvät ulostulot.
Airmatikki on vissiin E55 AMGssa vakiona, muissa kallis lisävaruste. Myös kallis korjata (600 € maksoi pelkkä takaiskarin sylinteri)
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Vakiona myös E420 CDI, E500 ja (E55:n seuraajassa) E63 AMG:ssä. Lisävarusteena muihin hieman reilut 3000 euroa.allu kirjoitti:Airmatikki on vissiin E55 AMGssa vakiona, muissa kallis lisävaruste. Myös kallis korjata (600 € maksoi pelkkä takaiskarin sylinteri)
Remontit tosiaan aika kalliita, mutta toisaalta olen kuullut ettei nuo niin airmatic-systeemit hirveän vikaherkkiä kuitenkaan pitäisi olla. Vai lieneekö totuus toinen?
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Mä oon kuullu taas vähän toista ja valitettavasti kokemustakin on. Kuulemma +100tkm alkaa tulla ongemaa. Mulla meni tuosta tuontilintasta kotimatkalla takaiskari, toinen oli jo vaihdettu.Eldorado kirjoitti:Remontit tosiaan aika kalliita, mutta toisaalta olen kuullut ettei nuo niin airmatic-systeemit hirveän vikaherkkiä kuitenkaan pitäisi olla. Vai lieneekö totuus toinen?
Tuosta työautosta, ei-airmatikki farmarin takapään ilmaiskaritkin vaihdettu jo, kilsoja vehkeessä huimat 30.000km.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Uudet vanteet alla ja vanhat myyty. Ja hieman on myös madallettu. Aika plingpling.

Lisää kuvia täällä

Lisää kuvia täällä
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
toivottavasti ne sen vanhat ainakin sopivat minun 500E mersuunssdesign kirjoitti:Minäkin bongailin Allun farkun KalisCruisingissa ja minusta ne vanhat vanteet oli räyhäkkäämmät ja kävi tuohon autoon paremmin. Tuon lisämadalluksen olis vaan kaivannut silloinkin.

-MB W124 500E- CBZ
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Vanteet kokoa edessä 8,5x19 (245/35) ja takana 9,5x19 (285/30).Eicca_ kirjoitti:mitkäs on mitat vanteilla ja kumeilla?
Ihan kivat nuo on, vähän erillaiset kuin Keskinit, mutta ku keskineitä alkoi olla joka toisessa autossa, tuli himo saada uudet vanteet.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Mikä noiden takavalssien ET?allu kirjoitti:Vanteet kokoa edessä 8,5x19 (245/35) ja takana 9,5x19 (285/30).Eicca_ kirjoitti:mitkäs on mitat vanteilla ja kumeilla?
Ja miten nuo 285/30 takanakit mahtuu pyöriin?
Itellä ois uudet suvikumit ostoslistalla...
Mistä hommasit airmaticciin uuden softan ja mitä kustansi?
Laskiko paljon vakio sport2 asennosta?
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Ei oo softalla madallettu vaan prikoilla. ameriikanfoorumilta aikanaan löysin ohjeet. Täältäkin löytyy söötsillä ohje.
Takavanteiden et tais olla 34, käy myös 30. 285/30 pyörii moitteetta ja kärsii reilusti madaltaakkin.
Takavanteiden et tais olla 34, käy myös 30. 285/30 pyörii moitteetta ja kärsii reilusti madaltaakkin.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Lukaseppa ameriikanherrojen keskusteluja. Autan mielelläni myös ihan fyysisesti jos Oulussapäin käväset, soitteleppa/tekstaa 0400 334 202. On meinaan senverran iisi homma, että kalja/pullakahvipalkkiolla neuvon vaikka kädestä pitäen miten homma tehdään.KOS kirjoitti:Vais niin..!!!!allu kirjoitti:Ei oo softalla madallettu vaan prikoilla. ameriikanfoorumilta aikanaan löysin ohjeet. Täältäkin löytyy söötsillä ohje.
En löytäny äkikseltään moista topikkia....
Pistähän linkki tuosta.
~KOS~
http://www.mbworld.org/forums/showthread.php?p=1745018
http://forums.mbworld.org/forums/showth ... p?t=161154
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004