w201:ssä on sellainen systeemi, että ilman tuloa ohjaillaan läpillä. Kennon läpi kulkee aina neste "täysiä", paitsi silloin kun lämmitys on kokonaan pois päältä..
jarski kirjoitti:w201:ssä on sellainen systeemi, että ilman tuloa ohjaillaan läpillä. Kennon läpi kulkee aina neste "täysiä", paitsi silloin kun lämmitys on kokonaan pois päältä..
eli täytyy tarkistaa onko läpät jumissa jne? vai???
eli täytyy tarkistaa onko läpät jumissa jne? vai???
Uskoisin vian löytyvän sieltä ilmaläpästä. Kannattaa samalla vaihtaa kojelaudan palaneet polttimot, jos käytät kojelaudan keskiosan irki. Lasikantanen pieni poltin, muistaakseni 1.2W. Ilmoita, jos ja kun vika löytyy. Helpottaa aina muiden vianmetsästystä..
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
Läpät liikkuu vaijereilla joten voi olla vaijeri irti jommastakummasta päästä. Tai sitten nappulan päästä "koukku" poikki johon vaijerinpää tulee kiinni.
Läpät liikkuu vaijereilla joten voi olla vaijeri irti jommastakummasta päästä. Tai sitten nappulan päästä "koukku" poikki johon vaijerinpää tulee kiinni.
Mulla (W201, -89) lämmönsäätö läppiä ohjataan kiertokytkimestä lähtevällä joustavalla muoviakselilla. Muoviakseli on kaksi osainen, liitoskohdassa kiertokytkimeltä tuleva aksila menee toisen akselin sisään. Tuulettimen vieressä (konetilassa) olevaa läppää ohjaa vaijeri, joka on kiinni puhaltimen pyörintänopeus vivussa. Kun puhallin on nolla-asennossa läppä on kiinni..
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "