Vanteet/renkaat?? (w201 16v)
Hankook Ventus Sport k104akah kirjoitti:Hmm.. No jompikumpi 205 tai 215 tulee... Seuraavaksi vain miettimään kohtuu hyvää ja halpaa rengasta

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Paan oman korteni kekoon W201 vanneasiassa. Halvat vanteet oli, mutta minkäs teet. Ja koko ei oo ihan ihanteellinen eli Fondmetal 8Jx16H2E11:
Pikkusen tulee yli. Mutta haitanneeko tuo mitään? AJattelin vääntää päälle jotkut mahollisimman matalat esim. 205/40-16
Pikkusen tulee yli. Mutta haitanneeko tuo mitään? AJattelin vääntää päälle jotkut mahollisimman matalat esim. 205/40-16

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Itsellä oli vastaava peli leveillä ja matalilla kumeilla, suosittelen laittamaan alustan kuntoon oli meinaan tod. huono ajella vanhoilla norm.iskareilla + madallusjousilla.
Sanoisinko että ajo ominaisuudet huononi kertaheitolla samoin kannattaa katsoa että se hydraulinenperän säätö toimii voi muussa tapauksessa mennä takaa ihan sinne pohjaan asti kun nostaa kaljat takaluukuun.
Sanoisinko että ajo ominaisuudet huononi kertaheitolla samoin kannattaa katsoa että se hydraulinenperän säätö toimii voi muussa tapauksessa mennä takaa ihan sinne pohjaan asti kun nostaa kaljat takaluukuun.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Nyt tuli sitten koeruuvattua 205/50-16 kumit ja liian korkeet on. Pitää vissii siirtyy 185/45-16 renkaisiin. Aikalailla sais lokaria levittää että noi alle mahtuu 
Kuvia Garaget.org:issa. Sakemanneilla on iha selvästi rautatangot iskareiden tilalla. Ei toi muute voi olla mahollist

Kuvia Garaget.org:issa. Sakemanneilla on iha selvästi rautatangot iskareiden tilalla. Ei toi muute voi olla mahollist

Jos meinaat noi vanteet laittaa alle ni ehdottomasti noita kaaria on pullisteltava.. oli kumit sit mitkä tahansa. Mutta tämä toki on vain oma mielipiteeni... En oikeen välitä tuosta saksa lookista muutenkaan... (Sairaan leveet vanteet kuminauhat ympärillä)Sergey kirjoitti:Nyt tuli sitten koeruuvattua 205/50-16 kumit ja liian korkeet on. Pitää vissii siirtyy 185/45-16 renkaisiin. Aikalailla sais lokaria levittää että noi alle mahtuu

Zalbeer@hotmail.com
Ja sitten siirrytäänki saksa-look kokemuksiin, onko kellää mitää järkiperäistä nättiä keinoo levittää noita peltikaaria ilman että joutuu EVO levikkeitä laittamaan? Golffissa se o helppoo ku mikä... kaarta vaa rälläkäl auki ja leveemmäks ja täytepalaa, mut sama tekniikka ei iha sellaisenaan toimi täs mersus.
Takana riittää kun leikkaa kaaren reunat veks, mut edes...
Haluttais silti pysyy tossa rengasleveydessä.
Takana riittää kun leikkaa kaaren reunat veks, mut edes...
Haluttais silti pysyy tossa rengasleveydessä.