2.3-16v ahtaminen(rikkominen)

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Japi84
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ma 23.04.2007 15:55
Paikkakunta: Anjalankoski

2.3-16v ahtaminen(rikkominen)

Viesti Kirjoittaja Japi84 »

onko kenelläkään tietoa käykö, 2.3 8v pakosarja 2.3 16venasee?
oisvaa kaveril tollasen 8tappisen mosselmanin pakosarja...

ahtimeks joku kiisselin pienahdin,
tarkoitus olisi,pitää alakerta vakiona... ahdot jotaa 0.3-0.4bar?
ytte
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 168
Liittynyt: Ma 08.12.2003 15:37
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte »

älä pistä liian pienen kiisselin ahdinta, kyseessä nyt ei ole ihan lusu vapari alunperinkään. 42/48 tai 45/48 siipistä ahtimia kun katselet niin et kurista konettas liikaa.
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Ei käy 8v pakosarja 16v mottiin.
Japi84
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ma 23.04.2007 15:55
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja Japi84 »

eli,ei taida mitsun td04 riittää. :cry:
ois vaa yks ylimääräin ollu...

tollain taitais riittää, Schwitzer S1BG
kahta eri siipi kokoo:42/48,tai 43/46

missäköhän autois on vakiona ton kokonen..

mietiskelin öljynkiertoo,jos ryöstäis öljynjäähdyttimen
menopuolelt ahtimelle?? vai löytyiskö parempii ehdotuksia?
ytte
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 168
Liittynyt: Ma 08.12.2003 15:37
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte »

Japi84 kirjoitti:eli,ei taida mitsun td04 riittää. :cry:
ois vaa yks ylimääräin ollu...

tollain taitais riittää, Schwitzer S1BG
kahta eri siipi kokoo:42/48,tai 43/46

missäköhän autois on vakiona ton kokonen..

mietiskelin öljynkiertoo,jos ryöstäis öljynjäähdyttimen
menopuolelt ahtimelle?? vai löytyiskö parempii ehdotuksia?
Riippuu mikä mitsun td04 kyseessä, joku 15-16 riittää hyvin.

Toi schwitzeri on tosi pieni pesiltään, tutun nissanissa loppu 230hp kohilla tuotto ja ahtojen kanssa ongelmia kun ei meinaa hukkiksessa poisto riittää.

Suosittelen esim. Cossun vakio ahtimia. Takavetosen to3 riittää nippa nappa 300hp (jarrutettiin vuotavalla dumpilla 295hp@1.3bar) Nelivetosen riittää sit jo kepeesti ylikin. Saanti on hyvä ja hintakaan ei päätä huimaa.
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

öljyn kierron voi ottaa esim paine-anturin lähdöstä. tekee vaan siihen T-Haaran.
Vastaa Viestiin