onko kenelläkään tietoa käykö, 2.3 8v pakosarja 2.3 16venasee?
oisvaa kaveril tollasen 8tappisen mosselmanin pakosarja...
ahtimeks joku kiisselin pienahdin,
tarkoitus olisi,pitää alakerta vakiona... ahdot jotaa 0.3-0.4bar?
2.3-16v ahtaminen(rikkominen)
eli,ei taida mitsun td04 riittää.
ois vaa yks ylimääräin ollu...
tollain taitais riittää, Schwitzer S1BG
kahta eri siipi kokoo:42/48,tai 43/46
missäköhän autois on vakiona ton kokonen..
mietiskelin öljynkiertoo,jos ryöstäis öljynjäähdyttimen
menopuolelt ahtimelle?? vai löytyiskö parempii ehdotuksia?

ois vaa yks ylimääräin ollu...
tollain taitais riittää, Schwitzer S1BG
kahta eri siipi kokoo:42/48,tai 43/46
missäköhän autois on vakiona ton kokonen..
mietiskelin öljynkiertoo,jos ryöstäis öljynjäähdyttimen
menopuolelt ahtimelle?? vai löytyiskö parempii ehdotuksia?
Riippuu mikä mitsun td04 kyseessä, joku 15-16 riittää hyvin.Japi84 kirjoitti:eli,ei taida mitsun td04 riittää.![]()
ois vaa yks ylimääräin ollu...
tollain taitais riittää, Schwitzer S1BG
kahta eri siipi kokoo:42/48,tai 43/46
missäköhän autois on vakiona ton kokonen..
mietiskelin öljynkiertoo,jos ryöstäis öljynjäähdyttimen
menopuolelt ahtimelle?? vai löytyiskö parempii ehdotuksia?
Toi schwitzeri on tosi pieni pesiltään, tutun nissanissa loppu 230hp kohilla tuotto ja ahtojen kanssa ongelmia kun ei meinaa hukkiksessa poisto riittää.
Suosittelen esim. Cossun vakio ahtimia. Takavetosen to3 riittää nippa nappa 300hp (jarrutettiin vuotavalla dumpilla 295hp@1.3bar) Nelivetosen riittää sit jo kepeesti ylikin. Saanti on hyvä ja hintakaan ei päätä huimaa.