w210 ja sen ilmastointilaite

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tienhaara
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Pe 06.10.2006 21:23
Paikkakunta: ghetto

w210 ja sen ilmastointilaite

Viesti Kirjoittaja tienhaara »

Ja oliko w210:n ilmastointilaitteen huoltajia pk:seudulla? Onko yleistä että ei käy keväällä?

Onko normaalia että kompura ei käynnisty ulkolämpötilan olessa alle jonkun tietyn astemäärän?

Ja lopuksi joku voisi keksiä jonkun osuvan ilmaisun Väyrysharrastukselle, tuntuu että 200D -79 on vaivattomampi laite.
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: w210 ja sen ilmastointilaite

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

vnolla kirjoitti:Ja oliko w210:n ilmastointilaitteen huoltajia pk:seudulla? Onko yleistä että ei käy keväällä?
Kahvimaan Auto/Nummela
Pellen Paja/Helsinki

Yhteystiedot toisaalla, näistä on muutama topikki :wink:

vnolla kirjoitti: Onko normaalia että kompura ei käynnisty ulkolämpötilan olessa alle jonkun tietyn astemäärän?
+4 ºC on raja.

vnolla kirjoitti: Ja lopuksi joku voisi keksiä jonkun osuvan ilmaisun Väyrysharrastukselle, tuntuu että 200D -79 on vaivattomampi laite.
Niin ne kaikki vanhemmat autot ovat.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Rassaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 28.04.2004 12:25
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: w210 ja sen ilmastointilaite

Viesti Kirjoittaja Rassaaja »

Kyllähän noita väyrysiä hoitaa varmaan jokainen ilmastointilaitteita hoitava paja. Ei niissä mitään erikoista ole.

Jopa vuosimallin -80 200D oli helpompi laite, mutta ei lähellekään niin mukava. Väykkä 300TDT on noin 30 kertaa parempi auto kuin se vanha 200D... :wink:
Vastaa Viestiin