Ja oliko w210:n ilmastointilaitteen huoltajia pk:seudulla? Onko yleistä että ei käy keväällä?
Onko normaalia että kompura ei käynnisty ulkolämpötilan olessa alle jonkun tietyn astemäärän?
Ja lopuksi joku voisi keksiä jonkun osuvan ilmaisun Väyrysharrastukselle, tuntuu että 200D -79 on vaivattomampi laite.
w210 ja sen ilmastointilaite
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Re: w210 ja sen ilmastointilaite
Kahvimaan Auto/Nummelavnolla kirjoitti:Ja oliko w210:n ilmastointilaitteen huoltajia pk:seudulla? Onko yleistä että ei käy keväällä?
Pellen Paja/Helsinki
Yhteystiedot toisaalla, näistä on muutama topikki

+4 ºC on raja.vnolla kirjoitti: Onko normaalia että kompura ei käynnisty ulkolämpötilan olessa alle jonkun tietyn astemäärän?
Niin ne kaikki vanhemmat autot ovat.vnolla kirjoitti: Ja lopuksi joku voisi keksiä jonkun osuvan ilmaisun Väyrysharrastukselle, tuntuu että 200D -79 on vaivattomampi laite.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Re: w210 ja sen ilmastointilaite
Kyllähän noita väyrysiä hoitaa varmaan jokainen ilmastointilaitteita hoitava paja. Ei niissä mitään erikoista ole.
Jopa vuosimallin -80 200D oli helpompi laite, mutta ei lähellekään niin mukava. Väykkä 300TDT on noin 30 kertaa parempi auto kuin se vanha 200D...
Jopa vuosimallin -80 200D oli helpompi laite, mutta ei lähellekään niin mukava. Väykkä 300TDT on noin 30 kertaa parempi auto kuin se vanha 200D...
