Kuuluisko suodatin kotelossa pysyä öljy? Näyttää olevan aina tyhjillään kun vaihtaa suodattimen vaikka ois ajettu hetkeä aiemmin.
Tällöinhän käynnistäessä menee aina hetki ennen kuin suodatin täyttyy öljystä ja paineet alkaa nousta. Vai miten sen kuuluu toimia?
Nythän paikat kerkiää pyöriä kuiviltaa ja myös äänestä huomaa et venttiilin nostimet ei saa heti öljyä.
Juu kannen avaamalla ku suodatinta oon vaihtanu. Eli kannessa oleva karahka tiivistää sen et öljy pysyy siellä vai jääkö jonkinlainen alipaine?
Kauanko muilla menee et öljyn paineet nousee? Itellä menee joku 8-10 sekunttia jos ei oo vähään aikaa ajettu. Tuntuu vähä turhan pitkältä ajalta.
laato kirjoitti:Juu kannen avaamalla ku suodatinta oon vaihtanu. Eli kannessa oleva karahka tiivistää sen et öljy pysyy siellä vai jääkö jonkinlainen alipaine?
Kannessa olevassa putkessa on alapäässä pari o-rengasta, uusi ne varalta. Voivat tietysti vuotaa silloin kuin ei ole öljynpainetta, jos ovat kuluneita.
laato kirjoitti:Juu kannen avaamalla ku suodatinta oon vaihtanu. Eli kannessa oleva karahka tiivistää sen et öljy pysyy siellä vai jääkö jonkinlainen alipaine?
Kauanko muilla menee et öljyn paineet nousee? Itellä menee joku 8-10 sekunttia jos ei oo vähään aikaa ajettu. Tuntuu vähä turhan pitkältä ajalta.