S2B

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

S2B

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Schwitzer s2b:ssä on jaettu imupesä, mulla on sellanen missä imukotelosta ei ole avattu reikiä.
pystyyko siitä rakentamaan jaetun ja onko siinä eri imusiipi?
Mietin että jos ne avais niin meneekö ihan perseelleen

tyyppikilven tiedot
s2b
836866221
24j05-0038

kompura 60mm
pako 70mm
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Ei kuulema ole huomattavaa eroa vaikka imupesän avaa kaksiosaiseksi
ainakaan bensakoneessa
Ei se dieseli varmaan sen kummosempi ole ?
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
Julli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 328
Liittynyt: Su 28.09.2003 20:33
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Julli »

Kun täältä tuntuu tulevan heikosti vastauksia, niin asiaa voisi varmaan tiedustella joltain asiantuntevalta turbopajalta. Samalla saa mahdollisesti tarvittavat osat.
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Joo tiedustelin asian tuntevalta ford virittäjältä joka ajaa ite noin 500hv cossulla kilpaa, taidan pitää ahtimen avaamattomana kun on toi toinen 60/60 pesillä oleva schwitseri, koitan sillä eka
Jos pakopaineet nousee niin hommataan biltema portti ja lyödään toi isompi :wink:
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
kynsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: La 18.11.2006 18:12
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kynsi »

Puhutteko nyt sakkauskanavan peittävästä rinkulasta, vai mistä?

Se rinkula vaimentaa vinkumista, muuta eroa en ole huomannut. Sakkauskanava on toiminnassa vaikka rinkula on paikoillaankin.

Jos edes tästä osasta oli puhe. :lol:
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Kun sais kuvan tänne niin se selvittäis 1000 sanaa
kun turbon imuaukon ympärillä on toinen imuaukko ja sen
poljassa on kanava varsinaiseen imuaukkoon, onko tää jaettu imupesä?
vai vinkumisen vaimennin? sitä kyllä tarvis nykyinen turbo viheltää niin että herkimmät ihmiset laittaa kädet korviin jos nostaa paineita kaupungissa
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
kynsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: La 18.11.2006 18:12
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kynsi »

sunbeam kirjoitti:Kun sais kuvan tänne niin se selvittäis 1000 sanaa
kun turbon imuaukon ympärillä on toinen imuaukko ja sen
poljassa on kanava varsinaiseen imuaukkoon, onko tää jaettu imupesä?
vai vinkumisen vaimennin? sitä kyllä tarvis nykyinen turbo viheltää niin että herkimmät ihmiset laittaa kädet korviin jos nostaa paineita kaupungissa
Se on sakkauskanava. Ja monissa ahtimissa esimerkiksi holsetin ja garretin 40:sissä on tehtaalta tullessaan kanavan edessä rinkula, joka hieman hiljentää vinkumista. Rinkulan kun postaa ja kanava tulee esiin on äänet hiukan muikeammat.
Vastaa Viestiin