Mut akuuttia ois se, että että miten nämä etulevyt ovat kiinni, ku en nähny samanlaista kuusiokolopulttia niinku takalevyissä, että pitääkö tässä alkaa enemmänki voimistelee, että saan levyt veks ?

Kiittäen.
Painamalla se on vaan. Ruuvimeisseliä ensimmäiseen uraan n. 1-2 mm ulkoreunasta ja vääntöä varovasti ympäri kuppia. Vasaralla tarvittaessa meisselin päähän, että menee rakoon.Pegasus kirjoitti:onko näissä tuo rasvakuppi lyötävissä pois vain kierteillä? jos kiereillä ni onpa hankala saada avaimilla saatikka muulla otetta-..
Kyllä molemmilla puolilla kuuluu olla. Ainakin omissa näin oli. Taitaa olla muuten messinkiä tai jotain muuta seosta, tarkemmin kun ajattelin...Pegasus kirjoitti:ilmeisesti tuo kupari klipsi ei kuulu olla kuin toisella puolella, koska mulla ei ainakaan ollut kuin yhdellä puolella...pyörintäanturi näytti ainakin olevan full of shit.
Turha ootaa tiistaita, paa akku lataukseen on purkanut jostain muualta, kontinvalo, sisävalo tai joku vastaava.Pegasus kirjoitti:niin, no vaikea sanoa, mutta mulla ei kyllä autossa ole täl hetkellä minkään maan virtoja, ja kaikki sen jälkeen ku olen purkanu nuo navat..tiistaina saan levyt ja satulat, ni näkeepä, että onko tuosta kii...