Mitä tulisi huomioida ostaessa? perä? sähköherkut?
Kiitos!

Itselle tulisi mieleen että paras tapa saada tehoa 5ke hinnalla on virittää raha valmiiksi kohtuutehokkaaseen mersuun, eli c36 tai c43. Tai jos on pakko olla 190 malli, niin sitten cossun moottori pellolle ja pohjanmaalta 3litrainen diesel mylly tilalle ja tupruttelemaan nokea taivaalle.Temetus kirjoitti:Terve! Olisi tommonen johtotähti tulossa pihaan, mutta kiinnostais tietää miten ja millä hinnalla pääsisin parhaiten mukavampiin teholukemiin. Viritys budjetti maks.5000e (työt teen itse) Turbo? kompura? Auto olisi jäämässä jokapäiväiseen ajoon, joten saisi myös olla suht kestävä, ei ole tosin kun 6km työmatkat, jottei senkään puoleen ole mikään kulkuri.
Mitä tulisi huomioida ostaessa? perä? sähköherkut?
Kiitos!
Turbo tai kompura vaan koneen kylkeen kiinni. Ei sen kummempaa. Mieluiten ehkä turbo kun tuo kone on muutoinkin kierroskone.Temetus kirjoitti:Terve! Olisi tommonen johtotähti tulossa pihaan, mutta kiinnostais tietää miten ja millä hinnalla pääsisin parhaiten mukavampiin teholukemiin. Viritys budjetti maks.5000e (työt teen itse) Turbo? kompura? Auto olisi jäämässä jokapäiväiseen ajoon, joten saisi myös olla suht kestävä, ei ole tosin kun 6km työmatkat, jottei senkään puoleen ole mikään kulkuri.
Mitä tulisi huomioida ostaessa? perä? sähköherkut?
Kiitos!