W124 automaatti laatikko
- -King Of The Road-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Su 26.03.2006 19:59
- Paikkakunta: Keminmaa
W124 automaatti laatikko
Mitä säätöä pitäis laatikosta pyörittää ku jos parkki paikalta peruuttaa ja sit lähtee eteen päin niin laatikko laittaa liian suuren vaihteen päälle ja ku painaa kaasua niin se pukkaa pienempää silmään ja silleen lonksahtaa..
tuohon mitään konstia että sen sais laittamaan pienimmän vaihteen suoraan päälle? esim. kick downin vaijeri tai paineet tai joku muu??
Missä muuten tuossa 300DT:ssä on kick downin vaijerin säätö??
tuohon mitään konstia että sen sais laittamaan pienimmän vaihteen suoraan päälle? esim. kick downin vaijeri tai paineet tai joku muu??
Missä muuten tuossa 300DT:ssä on kick downin vaijerin säätö??
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Nykyiset:
Volvo 940D24TDIC (toivottavasti vaihtuu mersuun)
Ex meset:
-93 300dt
-94 E250D 20v
Nykyiset:
Volvo 940D24TDIC (toivottavasti vaihtuu mersuun)
Ex meset:
-93 300dt
-94 E250D 20v
Hprh,
Siulla on alkuperänen turpo ?
Kyllähän se on semmonen homma että sen kuulu lähtä ykkösellä, tekeekö se sitä vain peruutuksen jälkeen ? Jos sulla on ASD-perä niin se saattaapi lonksautella perän lukkojakin, käyppä vaihtamassa öljyt siihen perään, muista laittaa mersun lukkoperäöljyä siihen
-RIsto
Siulla on alkuperänen turpo ?
Kyllähän se on semmonen homma että sen kuulu lähtä ykkösellä, tekeekö se sitä vain peruutuksen jälkeen ? Jos sulla on ASD-perä niin se saattaapi lonksautella perän lukkojakin, käyppä vaihtamassa öljyt siihen perään, muista laittaa mersun lukkoperäöljyä siihen

-RIsto
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
- -King Of The Road-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Su 26.03.2006 19:59
- Paikkakunta: Keminmaa
- -King Of The Road-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Su 26.03.2006 19:59
- Paikkakunta: Keminmaa
Joo pitää sitä koittaa ku en mä tiiä vaihteleeko se siinä vaihdetta vaan lonksahtaako se vaan jotenki että olisko lie menny perän puslat heikolle mallille että antaa periksi...
Mitä niissä on sit eroa niissä laatikoissa ja onko siitä haittaa jos on vaparin laatikko?
Pitää tässä viikolla vaihtaa öljyt laatikkoon ja perään josko se muuttuis...
Mitä niissä on sit eroa niissä laatikoissa ja onko siitä haittaa jos on vaparin laatikko?
Pitää tässä viikolla vaihtaa öljyt laatikkoon ja perään josko se muuttuis...
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Nykyiset:
Volvo 940D24TDIC (toivottavasti vaihtuu mersuun)
Ex meset:
-93 300dt
-94 E250D 20v
Nykyiset:
Volvo 940D24TDIC (toivottavasti vaihtuu mersuun)
Ex meset:
-93 300dt
-94 E250D 20v
- -King Of The Road-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Su 26.03.2006 19:59
- Paikkakunta: Keminmaa
Ukolla on vapari 300D ja se kyllä lähtee ykkösellä liikkeelle. Tiä sit onko loota vaihdettu 722.3 seen mutta en usko että olisi.juhaoh kirjoitti:Ja taisi olla, että vaparin laatikko lähtee liikkeelle kakkosella.dansku kirjoitti:vaparin laatikko ei kestä pidemmällä tähtäimellä turbon vääntöjä. on suunniteltu muistaakseni max.200nm tehoille.
No olikos se nyt niin että se lonksahtaa vain ja ainoastaa peruuttamisen jäläkeen ? Jos ei liikennevailoissa tms. tilanteissa tee samoin niin voisi kuvitella että kyse ei tosiaankaan ole siitä, että lähtisi liikenteeseen kakkosella, vaan töksähtys tulee jostain muualta. Vaikka tämännäköisistä takajarrupaloista:


Murenee tollaset palat mukavasti ja jäävät levyn ja satulan väliin ja töksähtelee ja nytkähtelee kummasti.
Tai väljistä puslista tai mistä lie...
-RIsto
EDIT: voit myös testata laittaa laatikko pakkokakkoselle silloin kun pitäisi loksahtaa, tällöin laatikon kun laatikon kuuluisi lähtä ykkösellä...


Murenee tollaset palat mukavasti ja jäävät levyn ja satulan väliin ja töksähtelee ja nytkähtelee kummasti.
Tai väljistä puslista tai mistä lie...
-RIsto
EDIT: voit myös testata laittaa laatikko pakkokakkoselle silloin kun pitäisi loksahtaa, tällöin laatikon kun laatikon kuuluisi lähtä ykkösellä...
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
- -King Of The Road-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Su 26.03.2006 19:59
- Paikkakunta: Keminmaa
joo pitää vähän tutkia sitä kuhan saa nosturille tai montun päälle niin väännellä puslia että löytyykö väljää.. ei nuo jarru palat pitäis olla noin huonot ku katastuksesta meni läpi viime perjantaina..
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Nykyiset:
Volvo 940D24TDIC (toivottavasti vaihtuu mersuun)
Ex meset:
-93 300dt
-94 E250D 20v
Nykyiset:
Volvo 940D24TDIC (toivottavasti vaihtuu mersuun)
Ex meset:
-93 300dt
-94 E250D 20v
Mielenkiintoistamaltio kirjoitti:Vapari lähtee kakkosella normaalisti. Polkaisemalla reilusti lurtun pohjaan lähdetään ykkösellä! Näin myös manuaalin mukaan!
Tuo lähtee ihan pintakaasullakin ykkösellä. Olisko sit kuitenkin loota vaihdettu. Pumppuahan siitä on peukaloitu. Pitääpä oikein tarkistaa kunhan tulee tilaisuus kurkata pohjan alle.
Joko laatikon vaijeri tiukalla tai siinä on turbon 722.3 laatikko.Jari Ke kirjoitti:Mielenkiintoistamaltio kirjoitti:Vapari lähtee kakkosella normaalisti. Polkaisemalla reilusti lurtun pohjaan lähdetään ykkösellä! Näin myös manuaalin mukaan!
Tuo lähtee ihan pintakaasullakin ykkösellä. Olisko sit kuitenkin loota vaihdettu. Pumppuahan siitä on peukaloitu. Pitääpä oikein tarkistaa kunhan tulee tilaisuus kurkata pohjan alle.