Eniten ajettu Mercedekses?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Tiengen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 43
Liittynyt: Ke 11.06.2003 14:06

Eniten ajettu Mercedekses?

Viesti Kirjoittaja Tiengen »

Kenellä palstalaisista on eniten ajettu Johtotähti, ja kuinka paljon siinä on ollut matkan varrella korjaamista?
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 923
Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

Eräässä topicissä oli käsitelty ko. aihetta ja eniten ajettu taisi olla 1,6 miljoonaa ajettu W123? En kyllä jaksa muistaa oliko tämä auto jonkun forumilaisen omistuksessa. Mutta kiitettävä kilometrimäärä jopa Mersulle. :wink:
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

Viesti Kirjoittaja esko »

1 milj 3 sat tuhatta
123 -75 240d
3 konetta 3 vaidelaatikoa
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

W124 250D. Hienossa kunnossa, mittarissa 325.000 km. Myyjä sanoi, notta mittaria ei ole ruuvattu. Ei edes valehdellut. Mutta kysyttäessä asian laitaa tarkemmin, sanoi että on se nyt sentään toista kierrosta menossa 8)
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Niin, onhan se appiäijän ex-240D, vaihtoon mennessä taulussa oli 770 tkm, eli hädin tuskin sisäänajettu :shock: .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Ja täällä on eniten varmaa lukemaa W123 200:ssa -- peräti 252 tkm... :oops:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Jokko Päivärinne
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1445
Liittynyt: To 13.03.2003 13:43

ässässä

Viesti Kirjoittaja Jokko Päivärinne »

300SE:ssä on mittarissa nyt 372tkm. Eikä siinä sen kummempaa ole ilmennyt. Tyhjäkäynitkin on toistaiseksi tasainen :wink:
Kai tuolta klubisivuilta jotain korjaustarinaakin löytyy.

Nokkaketju menee talven aikana vaihtoon ja samalla varmaan vaihdan kannentiivisteen varmuuden vuoksi....vai onko siitä hyötyä :roll: :?:

Ferrarissa on 573tkm ja hienosti pelaa....Edessä on reilusti väljää jossain nivelessä/nivelissä ja taakse pitäisi vaihtaa koiranluut. Kone toimii hienosti, mitä nyt vähän jäähdytysnestettä hukkaa (taitaa olla syyläri, kun meinaa vähän mielestäni kostua kovan ajon jälkeen) . Kannentiiviste ei vuoda vielä tuostakaan ja nokkaketju on vaihdettu edellisen omistajan toimesta.
Turbo on aikeissa asentaa tuohon ensi kesän aikana.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14242
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

1985 250 D n. 710 000 km. Varmat kilometrit, uudesta lähtien perheessä. Moottorista vaihdettu venttiilikopantiiviste, alipainepumppu ja ketju kiristimineen kertaalleen. Toinen varvi iskareita/jousia, toinen pakoputkisto ym. kuluvaa, mutta ei "isoja" remppoja. Taka-akselin puslat ynnä muut hilppeet ovat kyllä vaihtokunnossa.

Ja tie vie...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

230E 230tkm, historia ei täysin tiedossa....Omana aikana korjattavia vain kulutusosissa.

230E 390tkm, peltikorjauksia kahdesta lievästä kolarista, M102:lle tyypillinen kansiremppa 250tkm jälkeen, takatukivarsia mennyt, 3-4 synkrooni rikki ja painelaakeri(tai -irrotus) ulvonut yli 10 vuotta.

240D 680tkm, ainakin joku joskus pintapellit laittanut, tekniikka alkup. ja vaikuttaa korjaamattomalta.

280C 202tkm, joskus yritetty tehdä korinvaihtoa joten ilmeisesti paljonkin leikelty.

220TE, 150tkm, katalysaattori ja pakoputkisto, viime kuussa lievä keulamälli.
Vastaa Viestiin