Eniten ajettu Mercedekses?
Eniten ajettu Mercedekses?
Kenellä palstalaisista on eniten ajettu Johtotähti, ja kuinka paljon siinä on ollut matkan varrella korjaamista?
-
- Mersumies
- Viestit: 923
- Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44
W124 250D. Hienossa kunnossa, mittarissa 325.000 km. Myyjä sanoi, notta mittaria ei ole ruuvattu. Ei edes valehdellut. Mutta kysyttäessä asian laitaa tarkemmin, sanoi että on se nyt sentään toista kierrosta menossa 

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
ässässä
300SE:ssä on mittarissa nyt 372tkm. Eikä siinä sen kummempaa ole ilmennyt. Tyhjäkäynitkin on toistaiseksi tasainen
Kai tuolta klubisivuilta jotain korjaustarinaakin löytyy.
Nokkaketju menee talven aikana vaihtoon ja samalla varmaan vaihdan kannentiivisteen varmuuden vuoksi....vai onko siitä hyötyä
Ferrarissa on 573tkm ja hienosti pelaa....Edessä on reilusti väljää jossain nivelessä/nivelissä ja taakse pitäisi vaihtaa koiranluut. Kone toimii hienosti, mitä nyt vähän jäähdytysnestettä hukkaa (taitaa olla syyläri, kun meinaa vähän mielestäni kostua kovan ajon jälkeen) . Kannentiiviste ei vuoda vielä tuostakaan ja nokkaketju on vaihdettu edellisen omistajan toimesta.
Turbo on aikeissa asentaa tuohon ensi kesän aikana.

Kai tuolta klubisivuilta jotain korjaustarinaakin löytyy.
Nokkaketju menee talven aikana vaihtoon ja samalla varmaan vaihdan kannentiivisteen varmuuden vuoksi....vai onko siitä hyötyä


Ferrarissa on 573tkm ja hienosti pelaa....Edessä on reilusti väljää jossain nivelessä/nivelissä ja taakse pitäisi vaihtaa koiranluut. Kone toimii hienosti, mitä nyt vähän jäähdytysnestettä hukkaa (taitaa olla syyläri, kun meinaa vähän mielestäni kostua kovan ajon jälkeen) . Kannentiiviste ei vuoda vielä tuostakaan ja nokkaketju on vaihdettu edellisen omistajan toimesta.
Turbo on aikeissa asentaa tuohon ensi kesän aikana.
1985 250 D n. 710 000 km. Varmat kilometrit, uudesta lähtien perheessä. Moottorista vaihdettu venttiilikopantiiviste, alipainepumppu ja ketju kiristimineen kertaalleen. Toinen varvi iskareita/jousia, toinen pakoputkisto ym. kuluvaa, mutta ei "isoja" remppoja. Taka-akselin puslat ynnä muut hilppeet ovat kyllä vaihtokunnossa.
Ja tie vie...
Ja tie vie...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
230E 230tkm, historia ei täysin tiedossa....Omana aikana korjattavia vain kulutusosissa.
230E 390tkm, peltikorjauksia kahdesta lievästä kolarista, M102:lle tyypillinen kansiremppa 250tkm jälkeen, takatukivarsia mennyt, 3-4 synkrooni rikki ja painelaakeri(tai -irrotus) ulvonut yli 10 vuotta.
240D 680tkm, ainakin joku joskus pintapellit laittanut, tekniikka alkup. ja vaikuttaa korjaamattomalta.
280C 202tkm, joskus yritetty tehdä korinvaihtoa joten ilmeisesti paljonkin leikelty.
220TE, 150tkm, katalysaattori ja pakoputkisto, viime kuussa lievä keulamälli.
230E 390tkm, peltikorjauksia kahdesta lievästä kolarista, M102:lle tyypillinen kansiremppa 250tkm jälkeen, takatukivarsia mennyt, 3-4 synkrooni rikki ja painelaakeri(tai -irrotus) ulvonut yli 10 vuotta.
240D 680tkm, ainakin joku joskus pintapellit laittanut, tekniikka alkup. ja vaikuttaa korjaamattomalta.
280C 202tkm, joskus yritetty tehdä korinvaihtoa joten ilmeisesti paljonkin leikelty.
220TE, 150tkm, katalysaattori ja pakoputkisto, viime kuussa lievä keulamälli.