m110 nokkakehto
m110 nokkakehto
Avasin yhden moottorin, ja kannen ja nokkakehdon välissä oli n.1mm tiiviste(peltiä). Tietääkseni kaikissa moottoreissa ei tätä tilkettä ole? onko tietoa miksi tuollainen on laitettu?
En nyt oikein osaa hahmottaa tilannetta täysin tekstin perusteella, mutta mielikuvituksesta irtosi tämmöisiä vaihtoehtoja...
-Jos itse sylinterikantta on höylätty jonkinverran, niin voisiko joku mitta, välys tms. muuttua niinpalkauheesti, että välissä tarvittaisiin tilan täytettä?
-Jos se pelti toimii jonkinlaisena tiivisteenä vääntyneelle kehdolle tms?
-Jos itse sylinterikantta on höylätty jonkinverran, niin voisiko joku mitta, välys tms. muuttua niinpalkauheesti, että välissä tarvittaisiin tilan täytettä?
-Jos se pelti toimii jonkinlaisena tiivisteenä vääntyneelle kehdolle tms?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Stage2.jpg
Kuvassa näkyy tiiviste keskellä. Kuva on jostain amg virityssarjasta. Tosin tuossa mun koneessa ei ole mitään amg koneeseen viittaavaa, Jopa männät oli melkein tasalakiset. Kansi on höyläämätön. Ei kai siinä muuta auta kun varooksi laittaa se pelli sinne väliin, ja kummallekkin puolen liimat.
Olisko missään kuvaa miten ketjunkiristin oikeaoppisesti kasataan ja laitetaan paikalleen?
Kuvassa näkyy tiiviste keskellä. Kuva on jostain amg virityssarjasta. Tosin tuossa mun koneessa ei ole mitään amg koneeseen viittaavaa, Jopa männät oli melkein tasalakiset. Kansi on höyläämätön. Ei kai siinä muuta auta kun varooksi laittaa se pelli sinne väliin, ja kummallekkin puolen liimat.
Olisko missään kuvaa miten ketjunkiristin oikeaoppisesti kasataan ja laitetaan paikalleen?