Arvokkaita w123:a...
Arvokkaita w123:a...
Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa...
Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste? w124E pölärit ei ainakaan ole
On kyllä oikeastaan aika hyvät sivut siinä mielessä, että on paljon kuvia joka autosta, sisältä ja ulkoa, edestä ja takaa.
w115,123,124,126,140, 210 yms.
-
W210 Eemeli
- Mersumies

- Viestit: 923
- Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44
Re: Arvokkaita w123:a...
jarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa...Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste? w124E pölärit ei ainakaan ole
On kyllä oikeastaan aika hyvät sivut siinä mielessä, että on paljon kuvia joka autosta, sisältä ja ulkoa, edestä ja takaa.
Hiukka siistejä pelejä, mutta hinnatkin on aikas cool..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Oisko saksantuonteja
Mainostaa niitä myös ankarasti Kepössä. Hintaa on , mutta, jos ne joku on Saksasta uittanut, niin niistä pitää hintaa pyytääkin. Jos tullista kysyy "markkinahintaa" 123:lle niin veikkaisinpa, että se menee tuonne 6000-8000 eukon seutuville ja verot sen mukaan sitten. Ei taida Saksastakaan juuri alle 3000 eukon saada mitään helmiä.
Re: Oisko saksantuonteja
Nuo sakemannit on ruvennut nostamaan vanhojen hintoja!!!haifa kirjoitti:Mainostaa niitä myös ankarasti Kepössä. Hintaa on , mutta, jos ne joku on Saksasta uittanut, niin niistä pitää hintaa pyytääkin. Jos tullista kysyy "markkinahintaa" 123:lle niin veikkaisinpa, että se menee tuonne 6000-8000 eukon seutuville ja verot sen mukaan sitten. Ei taida Saksastakaan juuri alle 3000 eukon saada mitään helmiä.
Huono juttu..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Niinpä, mutta ehkä joku keräilijä voisi maksaakin.. Olisihan tuollaiset loistoyksilöt (kuvissa ainakin) kerättävä johonkin talliin taikka museoon..mar-ko kirjoitti:Olen käynyt paikanpäällä katsomassa, ja ovat kyllä tosi upeassa kunnossa, mutta mahtaako silti kukaan maksaa 123:sesta moisia hintoja ?
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Arvokkaita w123:a...
Ensinnäkin, W123 300 D Turbodieseliä ei ole koskaan myyty Euroopassa ALKUPERÄISENÄ. Eli kyseessä on joko tekniikanvaihto tai "eurooppalaistettu" jenkkimalli (valot, puskurit). Tekniikanvaihdon puolesta puhuu se, että autossa ei ole esim. ilmastointia, joka jenkkimalleissa oli vakiona... samoin vinyylipenkkejä ei näyjarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa...Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste?
Samoin nuo puskurit ovat otetut 280-/coupemalleista.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Arvokkaita w123:a...
Ainakin yhdessä autossa oli lisäksi tuo Auto-sillä kulkee kaikki- tarra takaikkunassa. Noitahan liimailtiin joskus 80-luvulla, joten ainakin viimeiset 10 vuotta auto on viettänyt Suomessa, mainostettiin sitä sitten miten suolassa uimattomana Saksantuliaisena...Timo L. kirjoitti:Ensinnäkin, W123 300 D Turbodieseliä ei ole koskaan myyty Euroopassa ALKUPERÄISENÄ. Eli kyseessä on joko tekniikanvaihto tai "eurooppalaistettu" jenkkimalli (valot, puskurit). Tekniikanvaihdon puolesta puhuu se, että autossa ei ole esim. ilmastointia, joka jenkkimalleissa oli vakiona... samoin vinyylipenkkejä ei näyjarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa...Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste?
Samoin nuo puskurit ovat otetut 280-/coupemalleista.
Yhtä kaikki, ainakin kuvissa näyttävät pirun siisteiltä. Hinnat olisivat kyllä kovia alkupään W124-koppaisillekin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Mikäs mittari..
Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Arvokkaita w123:a...
Öhöm! En ny mene tiedoilla rehvastelemaan, mutta mun tietääkseni nuo puskurit kuuluu tuohon. Samat puskurit oli 300 turbonakuis ja 280:ssä! Niin, ja mistäs muuten sen tiedät ettei euroopassa ole myyty alkuperäisiä turbonakuja W123:na?? Mutta puskureista olen varma, tietysti oppia ikä kaikki!Timo L. kirjoitti:Ensinnäkin, W123 300 D Turbodieseliä ei ole koskaan myyty Euroopassa ALKUPERÄISENÄ. Eli kyseessä on joko tekniikanvaihto tai "eurooppalaistettu" jenkkimalli (valot, puskurit). Tekniikanvaihdon puolesta puhuu se, että autossa ei ole esim. ilmastointia, joka jenkkimalleissa oli vakiona... samoin vinyylipenkkejä ei näyjarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa...Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste?
Samoin nuo puskurit ovat otetut 280-/coupemalleista.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Mikäs mittari..
Outoa on muutenkin tuossa mittaristossa, ekonomi jne..Aku P kirjoitti:Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Arvokkaita w123:a...
OM617:ää turboahdettuna sai Euroopassa vain farmarikorissa, ja kaikissa S123:ssa oli puskureissa kumipäät, myös 280-malleissa. Jenkkeihin vietiin edellämainittua turboa sedanin lisäksi myös coupena. Ja jenkkipuskurithan ovat myös kumipäisiä...JKL kirjoitti:
Öhöm! En ny mene tiedoilla rehvastelemaan, mutta mun tietääkseni nuo puskurit kuuluu tuohon. Samat puskurit oli 300 turbonakuis ja 280:ssä! Niin, ja mistäs muuten sen tiedät ettei euroopassa ole myyty alkuperäisiä turbonakuja W123:na?? Mutta puskureista olen varma, tietysti oppia ikä kaikki!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Arvokkaita w123:a...
Joo, farmariahan minä mietinkin että sitä ainakin sai, mutta tuosta puskuritouhusta vänkään..Timo L. kirjoitti:OM617:ää turboahdettuna sai Euroopassa vain farmarikorissa, ja kaikissa S123:ssa oli puskureissa kumipäät, myös 280-malleissa. Jenkkeihin vietiin edellämainittua turboa sedanin lisäksi myös coupena. Ja jenkkipuskurithan ovat myös kumipäisiä...JKL kirjoitti:
Öhöm! En ny mene tiedoilla rehvastelemaan, mutta mun tietääkseni nuo puskurit kuuluu tuohon. Samat puskurit oli 300 turbonakuis ja 280:ssä! Niin, ja mistäs muuten sen tiedät ettei euroopassa ole myyty alkuperäisiä turbonakuja W123:na?? Mutta puskureista olen varma, tietysti oppia ikä kaikki!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Niinpä
...onkos tuossa edes hehkun merkkivaloa? Vaikuttaa kovasti, että olisi jonkun 4-syl. bensamallin mittaristo...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Arvokkaita w123:a...
Katsopa sivujen http://www.vfw123.de/123-Kartei/index_2-1.htm lopusta viimeinen lause. Siellä todetaan, jotta "Der 300 D Turbo mit 125 PS wurde ausschließlich auf dem Exportmarkt in den USA und Japan angeboten."JKL kirjoitti: Joo, farmariahan minä mietinkin että sitä ainakin sai, mutta tuosta puskuritouhusta vänkään..Noop, ehkä minun täytyy nuorempana nöyrtyä..
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Arvokkaita w123:a...
Njuu u. On toi saksankielen taito vielä pikkasen heikkoa, vaikkakin opiskelin sitä ja aion opiskella lisää, mutta tuon ymmärsin.. Olen muuten vieraillu tuolla kyseisellä sivulla joskus aikoja sitten MONTA kertaa.. No, enpä mene enää sanomaan mitään, tietämättömyyttäni menen jonnekkin häpeämään..Timo L. kirjoitti:Katsopa sivujen http://www.vfw123.de/123-Kartei/index_2-1.htm lopusta viimeinen lause. Siellä todetaan, jotta "Der 300 D Turbo mit 125 PS wurde ausschließlich auf dem Exportmarkt in den USA und Japan angeboten."JKL kirjoitti: Joo, farmariahan minä mietinkin että sitä ainakin sai, mutta tuosta puskuritouhusta vänkään..Noop, ehkä minun täytyy nuorempana nöyrtyä..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Mikäs mittari..
Morjens. Se on justiinsa se economy se alipainemittari. Siitähän siinä ainakin kaasarikoneissa on kyse: ties vaikka ruiskuissa viisari heiluisi jo muiden anturien antamien tietojen perusteella.JKL kirjoitti:Outoa on muutenkin tuossa mittaristossa, ekonomi jne..Aku P kirjoitti:Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Buskurit
Juu u, coupeissa ne oli 230E ja 280 malleissa ja sedaneissa ainakin 280:ssä..Janne M kirjoitti:Eikös nuo kromipäiset puskurit ollu vaan coupe malleissa tiettyjen koneiden yhteydessä???
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Arvokkaita w123:a...
No, tokkopa tuossa nurkkaan menemiselle on aihettaJKL kirjoitti:No, enpä mene enää sanomaan mitään, tietämättömyyttäni menen jonnekkin häpeämään..
Löytyi http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/index.htm
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Mikäs mittari..
Jeps, ja mittaristohan on suora kopio 200 bensasta! Kumma juttu!Aku P kirjoitti:Morjens. Se on justiinsa se economy se alipainemittari. Siitähän siinä ainakin kaasarikoneissa on kyse: ties vaikka ruiskuissa viisari heiluisi jo muiden anturien antamien tietojen perusteella.JKL kirjoitti:Outoa on muutenkin tuossa mittaristossa, ekonomi jne..Aku P kirjoitti:Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Arvokkaita w123:a...
JUMPE!! Siinä on komja pirssi, Lang mustana, kiitos!Timo L. kirjoitti:No, tokkopa tuossa nurkkaan menemiselle on aihettaJKL kirjoitti:No, enpä mene enää sanomaan mitään, tietämättömyyttäni menen jonnekkin häpeämään... Mutta, asiasta kolmenteen, tällaisen jos saisi pihaan: http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/k-DCP_3229.JPG
Löytyi http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/index.htm
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Arvokkaita w123:a...
No helkkeri. Sullahan on jo oikeanväriset etu- ja takapää, nyt ei puutu enää kun keskikohtaa yhden ikkunan verran...Timo L. kirjoitti:No, tokkopa tuossa nurkkaan menemiselle on aihettaJKL kirjoitti:No, enpä mene enää sanomaan mitään, tietämättömyyttäni menen jonnekkin häpeämään... Mutta, asiasta kolmenteen, tällaisen jos saisi pihaan: http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/k-DCP_3229.JPG
Löytyi http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/index.htm
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Arvokkaita w123:a...
Heh heh!! Timo alkaa sit vaan rakentelemaan..Aku P kirjoitti:No helkkeri. Sullahan on jo oikeanväriset etu- ja takapää, nyt ei puutu enää kun keskikohtaa yhden ikkunan verran...Timo L. kirjoitti:No, tokkopa tuossa nurkkaan menemiselle on aihettaJKL kirjoitti:No, enpä mene enää sanomaan mitään, tietämättömyyttäni menen jonnekkin häpeämään... Mutta, asiasta kolmenteen, tällaisen jos saisi pihaan: http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/k-DCP_3229.JPG
Löytyi http://www.mb-w123.net/bilder/Bremen/index.htm
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Heh
Heii... elkääpä kehatko. Tehän tiedätte, mitä mieltä olen kori- ym. muutoksista. 
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Heh
Timo L. kirjoitti:Heii... elkääpä kehatko. Tehän tiedätte, mitä mieltä olen kori- ym. muutoksista.
Ilmeisesti tarkoitat jotain negatiivista..??
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Tosi on
Positiivista tai sitten negatiivista, riippuu kuinka asia tarkastellaan. Mutta tiedoksi, että Timo L. on tämän forumin kiivaimpia originaalipuritaaneja, heti minun jälkeeni 
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Tosi on
Sitähän arvelinkin.. No, olenhan minäkin orkkiskunnon kannalla, riippuen mersusta!Jukka N. kirjoitti:Positiivista tai sitten negatiivista, riippuu kuinka asia tarkastellaan. Mutta tiedoksi, että Timo L. on tämän forumin kiivaimpia originaalipuritaaneja, heti minun jälkeeni
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Pelko pois
Ei täällä ketään tainnuttamatta syödä eikä purematta niellä, joten jokaisella Mersulla on kyllä paikkansa yhteisössä. Jokainen W123, olkoon sitten laitettu tai tehtaan jäljiltä alkaa olla vaalimisen väärti. Ei niitäkään loputtomiin riitä, huhu ja viidakkorumpu kertovat hintojen Saksassakin jo olevan noususuhdanteessa. Tiedä sitten mikä on lopullinen totuus, mutta kyllähän se loogiselta tuntuisi.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85




