Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa... Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste? w124E pölärit ei ainakaan ole On kyllä oikeastaan aika hyvät sivut siinä mielessä, että on paljon kuvia joka autosta, sisältä ja ulkoa, edestä ja takaa.
jarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa... Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste? w124E pölärit ei ainakaan ole On kyllä oikeastaan aika hyvät sivut siinä mielessä, että on paljon kuvia joka autosta, sisältä ja ulkoa, edestä ja takaa.
Hiukka siistejä pelejä, mutta hinnatkin on aikas cool..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Mainostaa niitä myös ankarasti Kepössä. Hintaa on , mutta, jos ne joku on Saksasta uittanut, niin niistä pitää hintaa pyytääkin. Jos tullista kysyy "markkinahintaa" 123:lle niin veikkaisinpa, että se menee tuonne 6000-8000 eukon seutuville ja verot sen mukaan sitten. Ei taida Saksastakaan juuri alle 3000 eukon saada mitään helmiä.
haifa kirjoitti:Mainostaa niitä myös ankarasti Kepössä. Hintaa on , mutta, jos ne joku on Saksasta uittanut, niin niistä pitää hintaa pyytääkin. Jos tullista kysyy "markkinahintaa" 123:lle niin veikkaisinpa, että se menee tuonne 6000-8000 eukon seutuville ja verot sen mukaan sitten. Ei taida Saksastakaan juuri alle 3000 eukon saada mitään helmiä.
Nuo sakemannit on ruvennut nostamaan vanhojen hintoja!!!
Huono juttu..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
mar-ko kirjoitti:Olen käynyt paikanpäällä katsomassa, ja ovat kyllä tosi upeassa kunnossa, mutta mahtaako silti kukaan maksaa 123:sesta moisia hintoja ?
Niinpä, mutta ehkä joku keräilijä voisi maksaakin.. Olisihan tuollaiset loistoyksilöt (kuvissa ainakin) kerättävä johonkin talliin taikka museoon..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
jarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa... Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste?
Ensinnäkin, W123 300 D Turbodieseliä ei ole koskaan myyty Euroopassa ALKUPERÄISENÄ. Eli kyseessä on joko tekniikanvaihto tai "eurooppalaistettu" jenkkimalli (valot, puskurit). Tekniikanvaihdon puolesta puhuu se, että autossa ei ole esim. ilmastointia, joka jenkkimalleissa oli vakiona... samoin vinyylipenkkejä ei näy
Samoin nuo puskurit ovat otetut 280-/coupemalleista.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
jarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa... Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste?
Ensinnäkin, W123 300 D Turbodieseliä ei ole koskaan myyty Euroopassa ALKUPERÄISENÄ. Eli kyseessä on joko tekniikanvaihto tai "eurooppalaistettu" jenkkimalli (valot, puskurit). Tekniikanvaihdon puolesta puhuu se, että autossa ei ole esim. ilmastointia, joka jenkkimalleissa oli vakiona... samoin vinyylipenkkejä ei näy
Samoin nuo puskurit ovat otetut 280-/coupemalleista.
Ainakin yhdessä autossa oli lisäksi tuo Auto-sillä kulkee kaikki- tarra takaikkunassa. Noitahan liimailtiin joskus 80-luvulla, joten ainakin viimeiset 10 vuotta auto on viettänyt Suomessa, mainostettiin sitä sitten miten suolassa uimattomana Saksantuliaisena...
Yhtä kaikki, ainakin kuvissa näyttävät pirun siisteiltä. Hinnat olisivat kyllä kovia alkupään W124-koppaisillekin.
Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
jarski kirjoitti:Katsokaapas osoitteesta http://www.solwo.com/mb/ kaupan olevia w123:a. Hinnat ovat omaa luokkaansa... Siinä w123 300 turbod:n kohdalla mainitaan jotain alkup. kunnosta, onko nuo "pitkät" kromipuskurit alkup. varuste?
Ensinnäkin, W123 300 D Turbodieseliä ei ole koskaan myyty Euroopassa ALKUPERÄISENÄ. Eli kyseessä on joko tekniikanvaihto tai "eurooppalaistettu" jenkkimalli (valot, puskurit). Tekniikanvaihdon puolesta puhuu se, että autossa ei ole esim. ilmastointia, joka jenkkimalleissa oli vakiona... samoin vinyylipenkkejä ei näy
Samoin nuo puskurit ovat otetut 280-/coupemalleista.
Öhöm! En ny mene tiedoilla rehvastelemaan, mutta mun tietääkseni nuo puskurit kuuluu tuohon. Samat puskurit oli 300 turbonakuis ja 280:ssä! Niin, ja mistäs muuten sen tiedät ettei euroopassa ole myyty alkuperäisiä turbonakuja W123:na?? Mutta puskureista olen varma, tietysti oppia ikä kaikki!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Aku P kirjoitti:Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
Outoa on muutenkin tuossa mittaristossa, ekonomi jne..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
JKL kirjoitti:
Öhöm! En ny mene tiedoilla rehvastelemaan, mutta mun tietääkseni nuo puskurit kuuluu tuohon. Samat puskurit oli 300 turbonakuis ja 280:ssä! Niin, ja mistäs muuten sen tiedät ettei euroopassa ole myyty alkuperäisiä turbonakuja W123:na?? Mutta puskureista olen varma, tietysti oppia ikä kaikki!
OM617:ää turboahdettuna sai Euroopassa vain farmarikorissa, ja kaikissa S123:ssa oli puskureissa kumipäät, myös 280-malleissa. Jenkkeihin vietiin edellämainittua turboa sedanin lisäksi myös coupena. Ja jenkkipuskurithan ovat myös kumipäisiä...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
JKL kirjoitti:
Öhöm! En ny mene tiedoilla rehvastelemaan, mutta mun tietääkseni nuo puskurit kuuluu tuohon. Samat puskurit oli 300 turbonakuis ja 280:ssä! Niin, ja mistäs muuten sen tiedät ettei euroopassa ole myyty alkuperäisiä turbonakuja W123:na?? Mutta puskureista olen varma, tietysti oppia ikä kaikki!
OM617:ää turboahdettuna sai Euroopassa vain farmarikorissa, ja kaikissa S123:ssa oli puskureissa kumipäät, myös 280-malleissa. Jenkkeihin vietiin edellämainittua turboa sedanin lisäksi myös coupena. Ja jenkkipuskurithan ovat myös kumipäisiä...
Joo, farmariahan minä mietinkin että sitä ainakin sai, mutta tuosta puskuritouhusta vänkään.. Noop, ehkä minun täytyy nuorempana nöyrtyä..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
...onkos tuossa edes hehkun merkkivaloa? Vaikuttaa kovasti, että olisi jonkun 4-syl. bensamallin mittaristo...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
JKL kirjoitti:
Joo, farmariahan minä mietinkin että sitä ainakin sai, mutta tuosta puskuritouhusta vänkään.. Noop, ehkä minun täytyy nuorempana nöyrtyä..
Katsopa sivujen http://www.vfw123.de/123-Kartei/index_2-1.htm lopusta viimeinen lause. Siellä todetaan, jotta "Der 300 D Turbo mit 125 PS wurde ausschließlich auf dem Exportmarkt in den USA und Japan angeboten."
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
JKL kirjoitti:
Joo, farmariahan minä mietinkin että sitä ainakin sai, mutta tuosta puskuritouhusta vänkään.. Noop, ehkä minun täytyy nuorempana nöyrtyä..
Katsopa sivujen http://www.vfw123.de/123-Kartei/index_2-1.htm lopusta viimeinen lause. Siellä todetaan, jotta "Der 300 D Turbo mit 125 PS wurde ausschließlich auf dem Exportmarkt in den USA und Japan angeboten."
Njuu u. On toi saksankielen taito vielä pikkasen heikkoa, vaikkakin opiskelin sitä ja aion opiskella lisää, mutta tuon ymmärsin.. Olen muuten vieraillu tuolla kyseisellä sivulla joskus aikoja sitten MONTA kertaa.. No, enpä mene enää sanomaan mitään, tietämättömyyttäni menen jonnekkin häpeämään..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Aku P kirjoitti:Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
Outoa on muutenkin tuossa mittaristossa, ekonomi jne..
Morjens. Se on justiinsa se economy se alipainemittari. Siitähän siinä ainakin kaasarikoneissa on kyse: ties vaikka ruiskuissa viisari heiluisi jo muiden anturien antamien tietojen perusteella.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aku P kirjoitti:Mikäs mittari tuossa turbodieselissä muuten on yhdistelmätaulussa, ei kai naftakoneissa alipainemittaria sentään ole...? Hiukan virityksen makua, sanoisin.
Outoa on muutenkin tuossa mittaristossa, ekonomi jne..
Morjens. Se on justiinsa se economy se alipainemittari. Siitähän siinä ainakin kaasarikoneissa on kyse: ties vaikka ruiskuissa viisari heiluisi jo muiden anturien antamien tietojen perusteella.
Jeps, ja mittaristohan on suora kopio 200 bensasta! Kumma juttu!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
JUMPE!! Siinä on komja pirssi, Lang mustana, kiitos! Täälläpäin olis komjaa ku tällainen opiskelijapoika pamauttas koulun pihaan limulla ja veisi heti pari ruutua!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Heii... elkääpä kehatko. Tehän tiedätte, mitä mieltä olen kori- ym. muutoksista.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Positiivista tai sitten negatiivista, riippuu kuinka asia tarkastellaan. Mutta tiedoksi, että Timo L. on tämän forumin kiivaimpia originaalipuritaaneja, heti minun jälkeeni
Jukka N. kirjoitti:Positiivista tai sitten negatiivista, riippuu kuinka asia tarkastellaan. Mutta tiedoksi, että Timo L. on tämän forumin kiivaimpia originaalipuritaaneja, heti minun jälkeeni
Sitähän arvelinkin.. No, olenhan minäkin orkkiskunnon kannalla, riippuen mersusta! Mun mersuni taitaa sit olla tuhoon tuomittu teitin silmissä..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Ei täällä ketään tainnuttamatta syödä eikä purematta niellä, joten jokaisella Mersulla on kyllä paikkansa yhteisössä. Jokainen W123, olkoon sitten laitettu tai tehtaan jäljiltä alkaa olla vaalimisen väärti. Ei niitäkään loputtomiin riitä, huhu ja viidakkorumpu kertovat hintojen Saksassakin jo olevan noususuhdanteessa. Tiedä sitten mikä on lopullinen totuus, mutta kyllähän se loogiselta tuntuisi.