W124:ssä.
Yritän myös haulla löytää, kun onhan tästä ollut juttua...
...ja mitä ihmettä ne mutterit tekevät siinä paketissa ? ne pikkuisetkin

Paketti on KL:stä.
Puslissa numerot: 124 333 4214 ja 124 333 4314
Ei löydy tietoaromu kirjoitti:Roiston remppatopikeista löytyy maninta just tästä hommasta.
veskola kirjoitti:Luin meseltäkin, ei ole roisto dokumentoinut miten päin puslat tulevat. No laitoin Vehollekin kyselyn, tokkopa ne vastaavat, enkä ehtinyt odottaa vastausta. Laitoin kolmen täpän puslat aina etummaiseksi, naitin siis aina yhteen kahden täpän ja kolmen täpän puslan. Täpät ylöspäin, jolloin se levennys tulee vaateriin, johon tulee enemmän vääntövoimaa.
Kukahan tietää miten erottaa ne vasemman ja oikean puolen raidetangot toisistaan. Tosin on nekin jo paikallaan, mutta voisi vaihtaa jos on väärin päin. En kyllä tajunnut mitä eroa niissä on ??? Toisessa oli valkoiset suojamuovit ja toisessa mustat![]()
KL:stä ostettu, ja nehän ei tietenkään olleet laittaneet osanumeroa pakettiin...
Ei lähtenytAM kirjoitti:Alapallon irroituksessa paras apuvälinen on riittävän ISO leka, alapallo lähtee yleensä kahdella lyönnillä irti eikä tartte mitään sahailla/lämmitellä.
JP74 kirjoitti:Se kyseinen lovi on nivelen alapuolella. Nivel on laitettava juuri oikeaan asentoon tukivarteen, muuten se hajoaa ja pahimmillaan pyörä taittuu alle.
Jep, kerran kans kokeilin niin että tukivarren alla oli vanha jarrulevy, kerta täräyksellä palasiksiveskola kirjoitti:
Lyöntialusta on lekan kokoakin tärkeämpi asia, mulla oli betoniluiska ja sen päällä Viton jarrulevy, joka tietysti hajosi palasiksi.
Ei mitään havaintoa, itse ajelin noin 200 km tangot väärin päin, mutta nyt laitan ne oikein päin.Petehri kirjoitti:Niin mitä käytännön eroa noilla on??? Mielestäni molemmat on täsmälleen samanlaisia.