Mikä paras kannentiiviste superiin?
Mikä paras kannentiiviste superiin?
Victor reinzin tiiviste pullahti kutosen päädystä (ahdot >2bar) pihalle n.1000km kasauksen jälkeen. Kansi oli plaanattu ja mielestäni kasasin huolella. Onko alkuperäinen tiiviste kestävempi?
Viimeksi muokannut jusky, Su 05.08.2007 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sulla varmaan 603 kone..ei kestä nuo massatiivisteet 2bar paineita .
606 tiiviste kestää ,vaatii muutaman reijän porauksen..mutta 2bar ahdoilla sitten tulee kiertokanki esiin seuraavana
vakio tiivisteen vois laittaa liimalla kiinni kestää ehkä vähän paremmin..
tuo vakio tiiviste on aika hyvä sulake ..pääsee vielä halvalla lohkon vaihto aina työläämpi
606 tiiviste kestää ,vaatii muutaman reijän porauksen..mutta 2bar ahdoilla sitten tulee kiertokanki esiin seuraavana
vakio tiivisteen vois laittaa liimalla kiinni kestää ehkä vähän paremmin..
tuo vakio tiiviste on aika hyvä sulake ..pääsee vielä halvalla lohkon vaihto aina työläämpi
Kyllä turboautossa pitää hukkaportti olla, eli laita irrallinen portti.
Tuoltakin löytyy: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 224#376224
Tuoltakin löytyy: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 224#376224
Lisää tietoa: www.skg.fi
http://www.tarvikemotti.com/ . sieltä itse tilasin kun moniventtiilin tiivisteen liimasin kapeakantiseen ..
lohkoon ja kanteen (ite laitoin myös tiivisteeseen molemmin puolin) ja sillä lailla sopivasti, testaa ensin päästä johonki muuhu pintaan niin osaat arvioida määrää ettei joka reikä kannessa kuitenkaan tukkoon mee
lohkoon ja kanteen (ite laitoin myös tiivisteeseen molemmin puolin) ja sillä lailla sopivasti, testaa ensin päästä johonki muuhu pintaan niin osaat arvioida määrää ettei joka reikä kannessa kuitenkaan tukkoon mee
OOTEE tähän väliin. Toimiikos tuo VHT liima tavan kannentiivisteissä? Meillä on työpaikalla helevetinmoisia koneita varavoimakoneina ja useasta tippasee nestettä kannentiivisteiden välistä.
Auttaisko tuo aine siihen ettei ala heti uuden tiivisteen asennuksen jlk puolenvuoden sisällä tippasemaan uudelleen?
Auttaisko tuo aine siihen ettei ala heti uuden tiivisteen asennuksen jlk puolenvuoden sisällä tippasemaan uudelleen?
Olen kuullut että toimii ja sitä suositellaan tavalliseenkin, mutta omakohtaista kokemusta ei siis ole...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Nimen omaan massatiivisteen kanssa voi jotakin apua liimoista olla.Mika.T kirjoitti:OOTEE tähän väliin. Toimiikos tuo VHT liima tavan kannentiivisteissä? Meillä on työpaikalla helevetinmoisia koneita varavoimakoneina ja useasta tippasee nestettä kannentiivisteiden välistä.
Auttaisko tuo aine siihen ettei ala heti uuden tiivisteen asennuksen jlk puolenvuoden sisällä tippasemaan uudelleen?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 92
- Liittynyt: Su 28.05.2006 17:45
onkos se vehon oma vakio pahvi nyt se kestävin?mitä pahvia ne tuolla kl-varaosissa oikein myy vai myykö mitään?ei ainakaan nettivaraosa anna mitään kansipahvia
om603 koneeseen siis.minkä hintaisia nuo massa tai om606 peltitiivisteet ovat?
tarkoitus pitää paineet hieman alle 2bar.kunhan vaihto tulee ajan kohtaiseksi niin varmaan liimalla massatiivisteen kanssa kokeilen kuinka kauan pysyy läjässä

tarkoitus pitää paineet hieman alle 2bar.kunhan vaihto tulee ajan kohtaiseksi niin varmaan liimalla massatiivisteen kanssa kokeilen kuinka kauan pysyy läjässä

124 300d st
Samaa Victor Reintziä kaikissa oikeeta mersukamaa myyvissä liikkeissä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Eipä tuo pahvi taas kestäny liimattunakaan kuin 7000km ja sylinteri nro:6 päädystä puhalsi pihalle. Paineita max.2bar. Mitä suosittelee arvon raati?Konehan on om603 turbo ahtimena hx40s ja ulkoinen portti. Joko kannattaisi siirtyä 24v tiivisteeseen? Paineita pidetään jatkossakin alle 2bar.
Viimeksi muokannut jusky, Ke 24.09.2008 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt heräs kiinnostus ja kuvia halutaan "Veriurasta".jusky kirjoitti:Lohkon pintaa ei ole vielä mitattu.Kysyin päivällä stonelta ja hän sanoi että ura lohkoon ja massatiiviste edelleen. Empä ollut aiemmin löytänyt tältä voorumilta tuota urajuttua. Eli seuraavaksi jatketaan lohkon rälläköimisellä!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Olisko vielä parempi jos siihen liimaisi millisen MIC langanpätkän ?
Takaosastako ne tiivisteet pullahtaa
siis nelosen/vitosen/kutosen toiselta puolelta ? Luulin, että ongelmana on kaikissa ykkössylinterin etureuna tjms.
Takaosastako ne tiivisteet pullahtaa

Lisää tietoa: www.skg.fi
juskyn kuvan postasin nettiin tuosta veriurasta. Linkki
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Mikä paras kannentiiviste superiin?
Hei. No mulla kans pullahti takapäästä massatiiviste (om603 alle 2bar). Ilmeisesti hyvä on se 606 tiiviste + liima. Mutta helposti alkaa vuotamaan nesteitä tai öljyä??? Ilmeisesti painetta kestää kyllä..
En tunne ketään st miestä, mutta töissä juttelin parin vetotraktorin rakentajan kans. Meinasivat, että kannattaa tehdä ura liekkirenkaille lohkoon ja kanteen. Ja tiivisteen tekee kone alkuperäistä tiivistettä mallina käyttäen.
Onko kellään tietoa mahtaako 603 turbon lohkoon ja kanteen olla mahdollista jyrsiä näitä syvennyksiä. Hommaa siinä tietty on, mutta on siinäkin, jos 606 tiivistettä ei ensimmäisellä kerralla saa ykkösellä kuntoon.
En tunne ketään st miestä, mutta töissä juttelin parin vetotraktorin rakentajan kans. Meinasivat, että kannattaa tehdä ura liekkirenkaille lohkoon ja kanteen. Ja tiivisteen tekee kone alkuperäistä tiivistettä mallina käyttäen.
Onko kellään tietoa mahtaako 603 turbon lohkoon ja kanteen olla mahdollista jyrsiä näitä syvennyksiä. Hommaa siinä tietty on, mutta on siinäkin, jos 606 tiivistettä ei ensimmäisellä kerralla saa ykkösellä kuntoon.
300TDT
200D
200D