Noviisina kysyy viisaammilta neuvoa hän:
- Kannaattaako?
- Mihin saa varautua, kestääkö pata?
- Kustannukset?
- Hyödyt?
- Kaikki linkit/vinkit tervetulleita.
112tkm takana...
-H
Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu
Re: Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu
Eikös tuommosestakin otetu jo 200 HP. Cooleri pitää olla, jollei ole jo.
...niin ne kestää minkä kestää
...niin ne kestää minkä kestää

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu
- Kulutus vähenee, ei tartte vaihdella vaihteita, paljon parempi ohitus kiihtyvyys jne...hannujl kirjoitti:Noviisina kysyy viisaammilta neuvoa hän:
- Kannaattaako?
- Mihin saa varautua, kestääkö pata?
- Kustannukset?
- Hyödyt?
- Kaikki linkit/vinkit tervetulleita.
112tkm takana...
-H
- Pata kestää, saa varautua että sutii kesälläkin

- Noin 1000€ luokkaa oli jossain vaiheessa karalan lastu (146hv/350Nm) + vakionopeuden säädin (ehdoton peli)
-Cooleri pitää laittaa (400€) veholla, mutta siellä on paikka valmiina
-Ehdottomasti paras hankinta mitä Vitoon tai yleensäkin autoihin oon tehny

-Ajettu 150tkm lastulla ei ongelmia
Transporter T5 -03
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth